Just another WordPress.com site

DE 'NIEUWE' ALIENS

De ‘nieuwe’ Aliens communiceren alleen maar met telepathische overdracht, channeling heet dat. Dat komt, volgens hun eigen gedachten, omdat ze door ons, eenvoudig mensen, niet via onze 3D zintuigen waar te nemen zijn. En dat komt dan weer, omdat ze verheven zijn, in de vijfde dimensie leven.

Kunnen zij zich dan niet in de derde dimensie zichtbaar en hoorbaar maken? Daar verschillen hun eigen gedachten en berichten van zogenaamde ‘kenners’ nogal eens van mening. Een tijdje geleden was ik op het strand, in aanvang voor een vuurwerkshow en wilde een foto maken van de zonsondergang. Het lukte me slechts een enkele foto te maken, of er stond al iemand voor mijn neus. Ik heb de foto’s pas thuis bekeken en wat zag ik op de foto van de zonsondergang?

alien1 

Een wezen dat zich lijkt te materialiseren. Zomaar uit het niets verschijnt … of een technische fout bij het maken van de foto. In ieder geval herken ik de broek van die vent die voor mijn beeld was gaan staan en waardoor ik niet nog een foto van de zonsondergang heb kunnen maken.

Alien of niet, ik vond het wel een grappige foto. Het zet je ook aan het denken. Waarom kunnen de aliens, die tegenwoordig met allerlei fraaie boodschappen, via channeling communiceren, ons niet in onze realiteit bereiken. Dat zou duidelijker en betrouwbaarder zijn. Je kunt hier een fors aantal van dit soort channelings bekijken.

Nu kunnen deze wezens evenzo goed geesten of demonen zijn. De boodschap van ze is in essentie helder, hoewel het met het aantal ervan meer een moderne vorm van preken lijkt … met nieuwe doctrines. In elk geval, in hoofdlijnen: ze zijn hier om ons te helpen ons aan te passen aan de 5D realiteit. De aarde gaat ook naar 5D. Zij zijn hier met de missie om ons hiermee te begeleiden. Ze zijn niet zichtbaar voor de mensen, althans een fors aantal van hen niet, maar ze hebben nog geen toestemming om te landen met hun UFO’s. Toch gaan ze zich bekend maken en massaal landen. Dan is er een kennismaking. Tot dan moeten we het maar doen met gechannel.

Of ze bestaan of ontsproten zijn aan de fantasie van een aantal new-agedenkers, weet ik niet. In elk geval, de contacten zijn allemaal voor ons niet zichtbaar. Wat er dan eventueel gaat landen en wie de piloten zijn, dat moeten we nog afwachten. De beruchte grijzen met hun grote ogen? Of mooie Nordics? Het blijft spannende (fantasie).

Ik persoonlijk zou toch liever (ze zeggen dat ze reeds onder ons zijn) een goede vriend, vriendin of familielid een bekentenis zien doen, dat hij of zij een Alien is, met uiteraard overtuigende bewijzen daarvan. Die ken je, is zichtbaar en hoorbaar en hoop je te kunnen vertrouwen.  Uiteraard hoop ik dan ook dat zijn doel hier liefdevol is.

Eh … die schoonzus van me, die vond ik altijd al een beetje vreemd en dan die oren ….

Delphi

copyright: team ordely

 

Reacties afgesloten

