Just another WordPress.com site

CHEMTRAILS

chemtrails2

Vrijdagochtend, 9 april, zag ik boven het Haagse een mooie blauwe lucht vol met verschijnselen, zoals hier boven op de foto.

Opvallend was het rasterpatroon. Ik heb twee vliegtuigen gezien. Nu zie je wel eens vaker condensstrepen van vliegtuig, vooral bij helder weer, maar dit was echt overdreven.

Gezien ik weet over het verschijnsel chemtrails, had ik de neiging om een gasmasker op te zetten, voelde ik me wat ongemakkelijk erbij. Waarmee worden wij nu weer vergiftigd? Ik kwam een kennis tegen die het mooi vond, zo in de lucht. Nou, ik vind er geen pest aan, zeker niet als je in acht neemt, wat het zou kunnen zijn. Dat vertelde ik haar ook, terwijl ze me vol verbazing aankeek. Tja, het gaat om een veronderstelling, een onbewezen iets, maar toch … veel volk laten zich niet meer zo om de tuin leiden en er is serieus onderzoek naar.

Interessant is dan ook dit.

Verder vind je hier veel informatie over het verschijnsel.

Update: op meer plaatsen in ons land is er een ‘bombardement’ van chemtrails geweest of nog gaande.

Update: Blij is men met de vulkaanwolken, die Noord-Europa en ook ons land treffen. Dan kunnen tenminste  de chemtrailvliegtuigen niet uitvliegen. Bij de link staat ook een interessant stukje over Sylphs, dat zijn verschijnselen, die de chemtrails opruimen.

Lysander

12 Reacties

  1. fred

    Lysander ik heb een mooie aanvullende site gevonden.

    http://www.paramacxa.nl/chemtrails_werkelijkheid.htm

    Voor mij is het heel moeilijk om er zelf een oordeel over te geven. Het enige wat ik me afvraag is hoe en waar komt al die angstaanjagende info op internet vandaan? Zo ook of het wel werkelijkhed is en de bedoeling om opzettelijk mensen te vernietigen of ziek te maken? Mocht dit zo zijn dan kunnen wij als gewone mensen dit toch niet tegen houden. Het is niet de bedoeling om hiervan wakker te liggen want daar kun je ook behoorlijk ziek van worden. Toch?

    april 10, 2010 om 6:09 pm

  2. Miranda

    Nou, je ziet het Fred, ik lig dus wakker. Zal niet van de chemtrails zijn, maar toch. Chemtrails-contrails, de discussies hierover zijn eindeloos en inderdaad zullen we nooit van de hoed of de rand weten. Maar ik vertrouw op mensen die wel jarenlang gedegen onderzoek hiernaar hebben gedaan en met schokkende verhalen komen. Vandaag was ik in Frankrijk en België en je zag nagenoeg geen streepje blauwe lucht meer, het was één gigantisch boter-kaas en eierenspel in de lucht. Ik word er persoonlijk niet vrolijk van en maak me wel degelijk ernstig zorgen. Als je ziet wat er na een paar dagen sprayen alleen al op je auto ligt…..die samenstelling van componenten is niet echt gezond.

    april 11, 2010 om 5:23 am

  3. fred

    Klopt wel Miranda dat al het sprayen (lees: chemtrails) slecht is voor onze gezondheid.
    Of we nooit van de hoed of de rand zullen weten, weet ik zo net nog niet. Er zijn ook klokkenluiders natuurlijk die de ware verhalen naar buiten brengen.

    http://www.hetechtenieuws.be/gezondheid/72-chemtrails-worden-we-besproeid.html

    april 11, 2010 om 12:42 pm

  4. Miranda

    Wat ik meer bedoelde, maar gezien het tijdstip van schrijven niet echt duidelijk was is, dat er wel steeds meer mensen met de “waarheid” worden geconfronteerd maar het aantal dat zich er echt in wil verdiepen bedroevend laag blijft. Als ik zie wat percentsgewijs het aantal is dat er niet meer om lacht of het weghoont dan verandert er niet veel. Het blijft een gegeven dat men, net als met religie, ufo’s, voedseladitieven enz. enz. er zich niet in wil verdiepen. Na ons de zondvloed en het zal mijn tijd wel duren. En degenen die al die troep veroorzaken vinden het wel prima zo, het was al zo gepland. En aangezien ze bekend zijn met de menselijke genetische structuur kenden ze bij voorbaat al de reacties.
    Betekent dat dat ik een doemdenker ben? Nee integendeel. Op een gegeven moment zal de zwakkeling zich moeten gaan onderscheiden van de sterke cq de zich geïnformeerde mens en dan zal blijken wie het overleeft.

    april 11, 2010 om 3:01 pm

  5. Filosoof

    Al denk ik goed geïnformeerd te zijn, dan is het wellicht te laat? Of zie ik dat verkeerd. Ik heb mij echt in deze problematiek verdiept en doe het nog steeds. Ook ik ben geen doemdenker. Maar wat is het verschil tussen een zwakkeling (waar geen geloof in complottheorieën is) en een goed geïnformeerd(?) mens die beiden vergif inademen. Beiden leggen toch het loodje als slachtoffer.

    Ik doe niet aan struisvogelpolitiek, maar hoop wel dat wij oud mogen worden op een normale manier. Dat had ik ca . een half jaar geleden door omstandigheden niet durven te dromen. Maar nu heb ik weer moed. Maar dat is een ander verhaal.
    Miranda, veel liefs van een slecht geïnformeerde en ongelovige Thomas (grapje).

    april 11, 2010 om 3:55 pm

  6. delphi

    Urghe urghe, gnoempf, gnoempf…klurk…klok…kllok….ze…zijn…hier…geweest, blurp, bliep…blag…….

    april 11, 2010 om 7:17 pm

  7. Miranda

    Gatver de gatver, het gaat hier ook maar niet weg. Hoera het is weer voorjaar, een nieuw bgin, nieuwe spray. Tja Delphi als ze bij jou komen dan kan ’t niet missen natuurlijk, dan loop ik in je kielzog mee. Maar optimist tot in de kist.

    Filosoof wat ik bedoelde te zeggen is: samen staan we sterk. Als iedereen, of althans het gros van de mensen de moeite nam om zich hier maar een klein beetje in te verdiepen en hun ogen zouden opengaan (al is dat soms wat moeilijk met die troep in je ogen) dan geldt: samen staan we sterk. Samen in opstand komen in plaats van je mind weggeven aan de sproeiers op de achtergrond. Maar net wat je zegt: ik hoop op het 100e aap effect, dat uiteindelijk de meerderheid meedoet en we “ze” een poepje laten ruiken.

    april 11, 2010 om 7:38 pm

  8. Filosoof

    Ugge, ugge, ugge,
    ‘k hoor jou hier al kuche

    Bron: Vader Abraham

    april 11, 2010 om 7:41 pm

  9. Filosoof

    @Miranda,
    …….en WE “ze” een poepje laten ruiken.

    WE? Wil je mij er buiten laten.
    Volgens mij kan jij het best alleen af. De hele mensheid loopt gevaar van jouw poepje alleen al………..hahahahaha!!

    Liefs

    april 11, 2010 om 8:25 pm

  10. delphi

    @Filosoof, als we dat nu allemaal eens doen, krijg je tenminste een complete aarsbeving… dat doet wel wat. Okee, het ruikt wel, maar vergeleken bij de chemtrails is het gewoon frisse lucht.

    april 11, 2010 om 8:44 pm

  11. Miranda

    Kijk, da’s nou humor!

    april 11, 2010 om 8:55 pm

  12. Filosoof

    Delphi/Miranda, jullie hebben al weer gelijk.

    april 11, 2010 om 9:11 pm

Reacties afgesloten

