Just another WordPress.com site

JACHT OP RISICOPATIENTEN GEOPEND?

En er zijn weer plannen voor de gezondheidszorg. Dus allemaal die peuk laten staan, geen druppel meer drinken (voorbode totale drooglegging), uitsluitend rauwkost en vegetarische frutsels eten, patat, gebak? laten staan en aan de jog en naar de sportschool. ”Goedemorgen buurman, waarom kijkt u zo shaghie…. u bent depri? Hoe komt dat? Oh, u mag niks meer… nou, kijk maar uit dat je voor depri ook niet meer moet gaan dokken, want tja da’s een beetje u eigen schuld he? Moet u maar positief denken! Wat zegt u? Dat ze chemtrailvliegtuigjes, overbodige ziekmakende medicijnmakers en voorschrijvers, benzinepompstations en automobilisten ook extra gaan belasten? Zo … dat is een goudmijntje voor de ziektekostenverzekaars. Maar gelukkig hebben we nog ………

Lysander

bavaria

6 Reacties

  1. Miranda

    Hier kan ik met de beste wil van de wereld niks adrems op verzinnen gewoon omdat ik dit zo intriest vind. George Orwell 1984 in full body om maar in de vorige termen te blijven. O nee, daar moeten we juist vanaf. Nou dan de chip maar, dat is uiteindelijk toch de bedoeling. Nou voor die tijd honger ik me liever uit want dat gaat nooit gebeuren.
    Maar alle gekheid op een stokje: waar blijft een van onze laatste stukjes privacy? Zouden ze straks ook nog met een schetenwagen door de straat gaan om te kijken hoeveel stank je produceert na het eten van te veel gezonde rauwe kool?

    april 12, 2010 om 10:09 pm

  2. delphi

    Ja, joh, het is een rare tijd. Nu ligt er ook een plan om ongezonde voedingsmiddelen (de meeste) duurder te maken en gezonde goedkoper, maar dan kom je bij de definitie ervan. Ons voedingsburo raadt 7 boterhammen per dag aan, ja en dat is nu juist weer niet zo goed.
    Ik zou zeggen, groenten en fruit goedkoper, dat zeker en daar meer van eten.

    april 13, 2010 om 4:13 pm

  3. fred

    Ze kunnen beter de jacht op vervuilde voeding openen misschien dat er dan ook minder risicopatiënten zullen komen. Daar wordt niets aan gedaan want dat levert lekker veel geld op. Of zou het de bedoeling zijn om mensen bewust ziek te maken?
    De doktoren en de farma-industrie moeten immers ook werk houden niet waar?

    april 13, 2010 om 4:46 pm

  4. Miranda

    Ik heb de illusie laten varen dat de hh heren, wie dat dan ook zijn, echt niet van plan zijn het beste met ons voor te hebben. Alles is gewoon geld en macht. En hoe ze daar aankomen maakt niet uit en een lijk meer of minder ook niet. Dus ze willen ons gezond hebben???Whoeeeeeeeeeeehaaaaaa. Eén april!!!
    Wel zie ik een nieuwe trend ontstaan om me heen: met zoveel mogelijk mensen in een auto gepropt naar Duitsland om boodschappen te doen. Ik heb het vorige week gedaan en het is een openbaring. Vlees kost nagenoeg niets. Op de verpakking is iedere stap van het overleden dier te vinden, zeg maar van fokker tot vakverpakking. Echt super. Groente idem dito. Ik had niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen maar voor goed en gezond moet je bij de Duitsers zijn. En goedkoop. Iedere zaterdag zie je bijna alleen maar gele nummerplaten op de parkeerplaatsen bij de supermarkten. En Delphi, ook je glaasje wijn is er goed en uitzonderlijk goedkoop.

    april 13, 2010 om 5:00 pm

  5. fred

    Miranda het kan daar wel goedkoper zijn maar of de voedingswaren daar gezonder zijn betwijfel ik ten zeerste. Hoevvel was je aan benzine kwijt?
    Maar je bent weer eens ’n dagje uit geweest en dat is ook lekker.

    april 13, 2010 om 5:13 pm

  6. Miranda

    Het is zeker niet slechter dan hier. De herkomst is te traceren en wat betreft groente en fruit zijn de regels strenger dan in Nederland. Al met al een goede reden. Benzine, zoals ik al zei: ik heb m’n wagen volgeladen…..Met hoe meer mensen je gaat des te goedkoper is het, je kunt de kosten delen. Wij hebben het geluk een auto van de zaak te hebben dus niet voor de benzine te hoeven betalen.

    april 13, 2010 om 7:18 pm

Reacties afgesloten

