Just another WordPress.com site

BREAKING NEWS: EVACUATIE BERGEN AAN ZEE

Grote_heidebrand_i_1137240b
 
Alle vierhonderd inwoners moeten hun huizen uit. De duinbrand nadert het centrum, aldus burgemeester Hetty Hafkamp woensdagavond op RTV N-H.  De brand verspreidt zich mede door de harde wind snel.
 
 
Lysander
 
Eén reactie

  1. Filosoof

    Jammer , weer een stukje natuur weg. Opzet? ik weet het niet. Wel is het duidelijk dat veel jaloezie een rol zou kunnen spelen. Minder bedeelden, niet de echte armen,zijn tegenwoordig populair. De ietsje meer bedeelden moeten het slachtoffer worden, b.v. in dit geval de inwoners van Bergen aan Zee.

    Straks komt Wassenaar aan de beurt, Laren NH of ….Blaricum.

    Er zal misschien een moment komen dat deze inwoners zich veiliger gaan wanen in De Bijlmer. Verdrietig deze omstandigheden. Ik voel me niet meer zo thuis hier in dit geboortelandje van me.

    Ik ben nog banger voor het regime van ene heer Wilders.

    Excuses voor deze politiek getinte afkeur.

    april 15, 2010 om 12:35 am

Reacties afgesloten

