Just another WordPress.com site

ZIET U ZE AL VLIEGEN?

Boven Nederland zijn de laatste dagen in de lucht, vrij van het vliegverkeer bolletjes gezien. Ze worden Spheres genoemd en zijn doorgaans wit, al zijn er ook kleur/wisselende kleurmeldingen.

Wat zijn dit? Klopt het vermoeden van complotdenkers (of altijd wantrouwend tegenover de overheid) dat de stofwolk wel meevalt en de vliegtuigen om een andere redenen aan de grond zijn gehouden? Hebben deze bolletjes ermee te maken? Wat komen die bolletjes dan hier doen? Laten zien hoe mooi ze zijn? Zijn het verkenningsufo’s, die we nu de hemel helder is wel zien, maar die er anders ook zijn. Dalen ze massaal neer, stiekem in de bossen als voorbereiding voor de invasie, omdat het luchtruim nu zo lekker leeg is? Hebben meer mensen ze gezien?

Overigens, om u vooral niet ongerust te maken, de bolletjes zijn ook gezien in de buurt van de vulkaan, in aardbevingsgebieden enz., daags ervoor zelfs … voorteken?

Zo, weer genoeg mysterie voor vandaag.

Delphi

13 Reacties

  1. Filosoof

    Er is meer vliegverkeer dan men denkt. Ooefenvluchten van de luchtmacht, zowel wel laag- als zeer hoogvliegend tot wel 15 km. Helicopters van luchtmacht, politie en privé, geheime vluchten voor de overheid enz. enz. Dat alles met officiële verlichting hoor.

    april 21, 2010 om 12:33 pm

  2. Miranda

    Ik heb mensen gehoord in de buurt van Saventem die tijdens het vliegverbod gewone verkeersvliegtuigen hebben zien vliege. Boings en andere joekels. Snap ik het nog? Nee, maar nog effe en ik zie ze ook vliegen.

    april 21, 2010 om 12:40 pm

  3. delphi

    Er is er vanmiddag nog eentje achter in het park geland, alleen zag ik hem niet… ik bedoel dus een UFO. Maar ja, ze kunnen zich ook onzichtbaar maken, dus ik kan er ook niets aan doen dat ik hem niet zag.

    In elk geval is er economisch weer flinke schade.

    april 21, 2010 om 2:03 pm

  4. Miranda

    Dus zag je mij ook niet, want ik kwam net van de trap af gegleden= Zuiderpark toch= Normaal kom ik daar nooit, kan je nagaan hoe verbaasd ik was.

    april 21, 2010 om 2:45 pm

  5. delphi

    Dat is de UFO van Zuiderpark e.o., er zijn er ook voor Rijswijk, Scheveningen enz. De alienpolitie i.p.v. de wijkpolitie, want die aliens hebben natuurlijk allang in de gaten dat die wijkpolitie een wassen neus is, dus houden ZIJ een extra oogje in het zeil, Nu nog iedereen die rottigheid uithaalt opbeamen en ergens in de Sahara zetten en het wordt een stukje veiliger in de wijken.
    Het schijnt vooral in ons stadje weer flink raak te zijn; vooral ouderen zijn het mikpunt.

    april 21, 2010 om 2:51 pm

  6. fred

    Gelukkig niet. Hahaaaaaaaaaaaa.

    april 21, 2010 om 3:40 pm

  7. Miranda

    He, he, ik ben blij dat jij er zoveel verstand van hebt. Dan weet ik tenminste ook eens wat er met me gebeurt.

    april 21, 2010 om 4:35 pm

  8. Regenboog

    Zuiderpark? Is toch het “buiten” van ons vorstenhuis? Vlak aan het Soestdijkse. Met allemaal “Groene Draecken” om in te wonen. Waor bleft die tet.
    Aan de rand van Klein-Marokko. Mooi toch. Alleen het zand van de Sahara ontbreekt. Komt ook nog wel mee met een UFO.

    april 22, 2010 om 12:18 am

  9. Miranda

    Nee Regenboog, dat is in Den Haag, weliswaar bijna de achtertuin van Huis Ten Bosch, ook met draken, maar dat is een ander verhaal. En als je daar ’s avonds de gekleurde lichten ziet dan kijk je ook je ogen uit. Of onze majesteit er ook van staat de kijken? Ik denk het niet, ik heb haar wel eens stiekum achter de vitrages zien staan wenken.

    april 22, 2010 om 1:33 pm

  10. Regenboog

    Ik , ik, he.e.eb haar ook zien wenken, eh………..dat was naar mij.

    april 22, 2010 om 2:11 pm

  11. Miranda

    Dus jij bent groen en geeft licht???????????

    april 22, 2010 om 2:26 pm

  12. Regenboog

    Jááááááááááááá’, en dan mag jij doorrijden………….!!!!!!!!

    april 23, 2010 om 7:56 pm

  13. Miranda

    Nou snap ik het, jij staat daar in dat hokje bij het hek……in dat MP pakje groen te wezen.

    april 23, 2010 om 8:52 pm

Reacties afgesloten

