Just another WordPress.com site

NIEUWE COMPLOTTHEORIE; POOLS VLIEGTUIGONGELUK EEN AANSLAG?

Waar ineens een deel van de Poolse elite bij een vliegtuigongeluk om het leven komt, geeft dat voeding voor een complottheorie. Dat is meestal zo wanneer hoogwaardigheidsbekleders sterven. Zeker door ongelukken, moord e.d.

Opvallend hierbij is dit artikel. Hierbij wordt ook de Poolse minister van Volksgezondheid (die geen slachtoffer was) genoemd, die zich afzette tegen de Mexicaanse Griepvaccinatie Campagne.

Het wordt nog vreemder. De maker van het – inmiddels beruchte – amateurfilmpje zou met messteken om het leven zijn gebracht. Lees hier. Dit wordt afgedaan met ‘toeval’. Yes, sure.  In ieder geval is het een vreemd zaakje. Zie hieronder een video van youtube.

Orin

10 Reacties

  1. Miranda

    Waarom niet? De waarheid is vaak vreemder dan het vreemdste verzinsel. En dat ze elkaar onderling voor minder afmaken is onderhand genoeglijk bekend. Ik moet ineens denken aan de Engelse dr.Kelly een paar jaar geleden. Hij wilde wat schokkende onthullingen doen. Ja en dat kwam er niet van want hij heeft zichzelf vlak voor die tijd eerst vergiftigd, daarna door het hoofd geschoten, vervolgens z’n handen op z’n rug gebonden en zich daarna nog net niet opgehangen.
    Zondagavond bleef ik even hangen bij een nieuw programma waarin 3 mensen een weeklang van de buitenwereld worden afgesloten. Vervolgens kregen ze steeds 3 filmjes van gebeurtenissen van die week te zien. Aangezien ze geen tv of andere media in huis hadden gehad was het dus puur giswerk. Dan zie je pas hoe moeilijk het is te zien of iets echt of gemanipuleerd is. Dus ook hier, alle is mogelijk.

    april 26, 2010 om 12:54 pm

  2. Regenboog

    Op de Ned. tv (ik meen RTL4) werd melding gemaakt van het ongeluk. Tevens werd erbij gezegd dat de blackbox (2 stuks) waren gevonden. Poetin zou persoonlijk de leiding hebben over de oorzaak van ramp. Er werd bij gezegd dat de ware toedracht wel eens in de doofpot zou kunnen worden gestopt, als b.v. de Poolse president de piloot opdracht had gegeven om toch te landen, terwijl de verkeerstoren melding zou hebben gemaakt van te slechte weersomstandigheden en de piloot opdracht had gegeven uit te wijken naar een ander vliegveld.

    Zo’n piloot kan ook denken, Poolse president geeft een bevel. Die heb je maar te gehoorzamen. De verhoudingen liggen daar anders dan hier. Maar KGB-Poetin weet nu al meer! Van de blacbox.

    Als men gelooft in de NWO dan hoor je nooit meer de waarheid. Dan kunnen zelfs de complottheorieën waar zijn. Maar van dit laatste (complot) ben ik niet zo’n voorstander. Er zijn daar teveel van op alle gebieden van het leven.

    Ja ik weet nog een idee………..het Vaticaan.

    april 26, 2010 om 3:14 pm

  3. Regenboog

    Haha..Poetin de leiding van de oorzaak? Nee ik bedoelde de leiding van het onderzoek. Sorry..blundertje.

    april 26, 2010 om 3:16 pm

  4. Miranda

    Als Poetin eens kon praten………..Ik ben bang dat ik niet geloof in de NWO, ik heb té veel bewijzen gezien om het zeker te weten. En wat daaruit gaat komen? De tijd zal het leren en tot die tijd ben ik een zuivere aanhanger van het “genieten tot de bodem zolang het kan” principe. Iedereen is welkom en mag meedoen en ik reken geen contributie.

    april 26, 2010 om 3:31 pm

  5. Regenboog

    Jij ook al. Dan word ik een eenzame optimist. Waakzaam moet je altijd zijn, maar, eh, eh……laat maar. Laf van me.

    april 26, 2010 om 7:04 pm

  6. delphi

    In het begin had ik zoiets van … de zoveelste complottheorie, maar na de dood van de maker van het filmpje, een beetje TE toevallig allemaal.

    Wat is nu beter?
    Wantrouwend zijn en daarmee alert te zijn op ontwikkelingen die wij als burger niet willen of …

    Optismisch zijn en vertrouwen hebben en daarmee uiteindelijk in een val te lopen waar je niet meer uitkomt?

    Delphi

    april 26, 2010 om 9:52 pm

  7. delphi

    Ben ik nu gek? Ik zie geen filmpje en jullie?

    april 26, 2010 om 9:55 pm

  8. Regenboog

    Ja.

    april 26, 2010 om 11:01 pm

  9. delphi

    Ik zie hem nu ook weer, of bedoelde met dat ja het bevestigde antwoord dat ik gek ben?
    Klopt, gek op ……………..

    april 27, 2010 om 10:16 pm

  10. Regenboog

    Ik lees jouw reactie nu pas.
    Uiteraard was het bedoeld als antwoord op het door jou over het hoofd geziene filmpje.(jéminé,wat een taalgebruik).
    Gek? Ja, klopt zeker.
    WIJ zijn gek op ………….

    april 30, 2010 om 7:25 pm

Reacties afgesloten

