Just another WordPress.com site

WEER EENS WAT ANDERS DAN GRAANCIRKELS

 

Velen meenden Zijn verschijning al te hebben gezien op toast, in een broodje hamburger, in een candybar, op een pizza, in een (bijna lege) fles tomatenketchup, maar hier is Hij dan  in het groot.

Kijk maar hier

Het gezicht van Jezus in een veld, van bovenaf gezien. Het is weer eens iets anders dan de graancirkels, die mooie patronen opleveren, maar waarvan je je altijd afvraagt wat het is: moderne kunst, een of andere boodschappen van een buitenaardse intelligentie?, kaalgevroten door intelligente sprinkhanen of whatever.

Dit gezicht is duidelijk; Jezus kennen we tenminste.

Delphi

10 Reacties

  1. Miranda

    Dat gezicht van ezus kennen we? Ik niet. Wel wat ons wordt voorgeschoteld natuurlijk, maar het echte? Zo hij al bestaan heeft. En dan kijk je hier toch anders tegenaan. Maw wie heeft dit gemaakt?
    Ik blijf de crop circles overigens een interessant fenomeen vinden. Jaren geleden heb ik in Whiltshire door wat cirkels gebanjerd en ik moet eerlijk zeggen, het had wel wat. Buiten dat m´n kleren verpest waren door de koolzaadbloemen vond ik het machtig interessant. Buiten het feit dat een zeer hartnekkig plekje op mijn gezicht dat met geen enkele dokterszalf was weg te poetsen de volgende dag ineens verdwenen bleek te zijn als leuke bijkomstigheid, ha, ha.
    Goh, ik krijg gewoon zin om weer af te reizen die richting uit.

    mei 1, 2010 om 1:31 pm

  2. delphi

    Ja, dat is waar, we weten niet hoe hij er echt heeft uitgezien, maar algemeen wordt aangenomen dat het een man was met wat lang, donker haar, een baard en een snor en een wit/cremekleurig gewaad van linnen.
    Ja, wie heeft het gemaakt? Ikke niet in elk geval.

    Ik heb die cirkels nog nooit in het echt gezien. Men beweert dat ze door Pleiadische beschavingen zijn gemaakt.

    Delphi

    mei 1, 2010 om 2:47 pm

  3. Miranda

    Nee, nee, jij beschrijft sinterklaas in z’n jonge jaren!

    Weet je, die cirkels….men beweert zoveel. Ga eens een avonje in de Barge Inn zitten tussen alle ufogekken en circleaanbidders en je bent ervan overtuigd dat de groene mannetjes met een staafje orbs ze gemaakt hebben.

    We weten het niet, ik heb al zoveel verhalen gehoord en ook dit blijft weer giswerk. Misschien is ’t gewoon weer een samenzwering. Maar dat het helpt tegen rare uitslag weet ik als ervaringsdeskundige dus wel, ha, ha. Dan mogen er van mij zelfs paars/groen gevlekte modderkruiper gondelachtigen achterzitten.

    mei 1, 2010 om 3:49 pm

  4. fred

    Delphi het is wel heel toevallig dat de graancirkels alleen maar ‘s-nachts gemaakt worden. Misschien toch iets om over na te denken dat ze gewoon door aardse mensen gemaakt worden.

    Wat betreft de foto die zou goed van de kunstenaar/fotograaf zelf kunnen zijn.
    Ook ik ken Jezus niet en Hij mij niet.

    mei 1, 2010 om 3:51 pm

  5. fred

    GRAANCIRKELS.

    Boerin geeft bedrog toe!

    http://www.niburu.nl/index.php?articleID=17943

    Zou de afbeelding van Jezus in het veld ook boerenbedrog kunnen zijn?

    mei 1, 2010 om 4:07 pm

  6. delphi

    Bedrog of niet, wel mooi gemaakt.

    Nee, geen groene mannetjes, geen staafjes orbs.

    Bleke mensachtigen in witte gewaden, vanuit een ufo, met stralen die onzichtbaar zijn, maar wel kunnen wegbranden. Je moet dan ook niet ‘s-nachts met je geliefde in zo’n veld liggen te rollebollen, hoewel ze van te voren wel checken of er mensen zijn. Zo vriendelijk zijn ze dan ook wel weer.

    Fred, ik ken Jezus wel en hij kent mij ook, en jou ook. Je moet eens weten dat ze je kennen en dwars door je heen kunnen kijken. Big Brother is watching you gaat zeker op voor degenen die wij niet zien, maar die eindeloos veel meer weten dan wij, alleen weten wij dat weer niet, dus wat de boer niet kent…., maar goed, dat is mijn bescheiden mening.

    Delphi

    mei 1, 2010 om 4:31 pm

  7. Miranda

    Je weet het he Delphi, hierover zijn we het eens. Die BB weet wat! Ik ga er maar vanuit dat ze alles zien en weten. Nogmaals, vindt iets uit en je weet precies hoe je het moet bedienen en hoe de mens reageert en je kunt ze en passant lekker in de gaten houden. Als je nu in Londen komt kan je werkelijk geen 25 meter lopen zonder camera te zien. En ook de mobiele komt je continue tegen. Wit busje met schotel etc. op het dak.
    h
    @Fred, de boerin uit 2008 mag van mij toegeven wat ze wil. Doug en Dave vonden zxichzelf ook zo knap. Ze maakten tenslotte alle graancirkels. Wel gek dat ze na hun dood nog steeds ontstaan. Of zouden ze soms van boven…..??? Neh.
    Natuurlijk zijn er een hoop door mensen gemaakt. Zonder enige twijfel. Maar ik heb er in Engeland een aantal jaren een zien ontstaan binnen het bestek van 2 uur. Qua complexiteit was dat nagenoeg onmogelijk. Ik hou graag een slag om de arm zoals je ziet, maar dit was heel frappant.

    mei 1, 2010 om 5:42 pm

  8. delphi

    Heilige geometrie, toch?

    mei 1, 2010 om 6:15 pm

  9. Miranda

    De meeste wel ja.

    mei 1, 2010 om 7:38 pm

  10. Miranda

    Interessante dromen heb jij zeg. Klopt trouwens, die boom bestaat. Ik zou je droom graag duiden, maar ik heb te weinig gegevens. Jammer.

    mei 1, 2010 om 9:06 pm

Reacties afgesloten

