Just another WordPress.com site

NIEUWSFLITSEN 27 APRIL-3 MEI 2010

 

27 april 2010, DAGELIJKS 159 DUIZEND LITER OLIE IN GOLF VAN MEXICO.

Zo’n omvangrijke ramp dat ik er ook een gewoon blogartikel aan heb gewijdt. We zullen er nog veel over gaan horen, vrees ik.

28 april 2010, STEMPASSEN VERSTANDELIJK GEHANDICAPTEN WEGGEGOOID

Instellingen nemen niet eens de moeite om moeite te doen. Wat is het? Tijdgebrek, desinteresse?

29 april 2010, BOERKAVERBOD IN BELGIE PAS NA VERKIEZINGEN

Juist, moeilijke beslissingen moet je uitstellen. Intussen is de commotie bij boerkaminnende moslims groot in Belgie. Ik verwacht dat dit niet zonder slag of stoot doorgevoerd gaat worden.

30 april 2010, BELG NIET EIGEN VINGER VAST AAN MEUBEL

Die heb ik gezien op de Vrijmarkt in Breda. Ik wilde het meubel kopen, maar moest de Belg erbij nemen, dus de koop ging niet door.

1 mei 2010, AMSTERDAM EN DEN HAAG SCHOON, UTRECHT SMERIG

En dat noemen ze een zegen? Ik heb een groepje zwervers geactiveerd om op 1 mei gratis spullen uit te zoeken (in Den Haag) en er lag dus helemaal niks meer.

2 mei 2010, JALOERSE EX VERNIELT VERKEERDE AUTO

Dat is dus een gevalletje: even Apeldoorn bellen.

3 mei 2010, VERJAAG HANGJONGEREN MET ROZE LICHT

En krijg daarvoor in de plaats een groepje fans van de roze beweging. En die hangouderen dan? Zouden die ook meteen wegvluchten van roze licht?

Orin

3 Reacties

  1. Regenboog

    Ik heb gehuild tijdens de de twee minuten stilte (door omstandigheden).
    Ben geschokt door het gebeuren op de Dam in A’dam.
    Het was mij direct duidelijk dat er meer aan de hand was dan “het onwel worden” van iemand.

    Hier ga ik niet speculeren over datgene wat er gebeurd zou kunnen zijn. Dat komt nog wel in de publiciteit.
    Maar nu voel ik me rot. Meerderen met mij!

    mei 4, 2010 om 9:41 pm

  2. delphi

    Ik heb er een stukje over geschreven. Zelf was ik er niet, wist ook wel dat er meer aan de hand was en lees het nu net.

    Er kan werkelijk niets meer normaal gaan in dit land, maar bij zoiets als Dodenherdenking. Zo respectloos.

    Delphi

    mei 4, 2010 om 10:19 pm

  3. Miranda

    Ik krijg steeds het woord manchurian candidate in m’n hoofd en ik denk dat ik er niet ver naast zit………..

    mei 5, 2010 om 5:09 pm

Reacties afgesloten

