Just another WordPress.com site

WAT EEN WC-BORSTEL NIET TEWEEG KAN BRENGEN

Wat doe je met een wc-borstel? Nou, niet je haar kammen, want dan gaat je haar alle kanten uitstaan. Ook niet de kop eraf halen voor een knutselmiddagje met de kids; egeltje maken, want daar is het te prijzig voor. Je gebruikt hem ook niet als pluma, want dan beschadig je plafonds en muren. Voor de afwas is het ook al niet geschikt, veel te groot. Als tandenborstel is hij een beetje onhandig, tenzij je paardentanden hebt. Je zou hem in dat geval ook eventueel kunnen gebruiken om de stoeptegels schoon te maken, als je een taakstaf krijgt en een tandenborstel. Dan ontbloot je je paardentanden en zeg je dat je je eigen tandenborstel wil gebruiken. Maar over het algemeen gebruik je een wc-borstel waarvoor hij bedoeld is. Je maakt er de wandtegels mee schoon in de wc …  eh, ik bedoel je roert hem in de pot om de remsporen eruit te vegen.

Maar er kan ook iets anders mee gebeuren. Bizar en triest tegelijk. Lees maar.

Delphi

3 Reacties

  1. Miranda

    Och, het is weer eens iets anders dan een tulp nietwaar? Maar inderdaad bizar. Hoe kan je daar nou zo lang mee leven? En nog gekker: hoe valt zo’n ding erin? Ik heb in beschonken toestand nog nooit zoiets geks meegemaakt…..zeker niet beschonken genoeg geweest.

    mei 20, 2010 om 9:06 am

  2. Regenboog

    Miranda, jij beschikt over paranormale gaven. Jij was het toch die gekke dingen had gelezen over rare voorwerpen die in het ziekenhuis verwijderd moesten worden. Nou lees ik kort erna dit rare verhaal. Toevallig? Bestaat toeval? Neen, jij had dit “voorzien”.
    Ik heb het vermoeden dat ook Delphi dit heeft gehad, tijdens de fotosessie. Ze kijkt zo “hemels”met haar blik naar boven. Nu weet ik waarom, zij “zag” de borstel op dat moment aan gene zijde.

    mei 20, 2010 om 11:19 am

  3. Miranda

    O Regenboog, ik dacht dat je dat wist van mijn abnormale paranormale gave. Maar ik ben dan ook een uitzondering in dit vak en sta daar wereldwijd om bekend. Vandaar ook mijn nickname hier. Simpel en eenvoudig hou ik het hier.

    En natuurlijk bestaat toeval niet, never nooit nie. Meestal weet ik dank zij mijn superpowers de dingen achteraf, maar héél soms van te voren. In dit geval hebben Delphi en ik overlegd. Zij is ook vreselijk para-abnormaal. En zo heerlijk gewoon gebleven. Zalig gewoon dit.

    mei 20, 2010 om 1:39 pm

Reacties afgesloten

