Just another WordPress.com site

ONZICHTBAARHEID

Hoewel wij er als mensheid nauwelijks in slagen het milieu op een gunstige manier te beinvloeden, de gezondheid van de mensen positief en zonder bijwerkingen te bevorderen, zonder oorlog te leven, proberen  wij op wetenschappelijk niveau wel hoog-technologische kennis te ontwikkelen.

Onzichtbaarheid is zo’n technologische ontwikkeling. Al een oud bericht gaat hierover, maar is nog steeds actueel. Hoever zijn ze nu ermee? Ben erg benieuwd. Het is een technologie van lichtafleiding. Maar dat het mogelijk is, erg verwonderlijk.

En dan straks allemaal naar de onzichtbaarheidsshop om nieuwe kleren te kopen. Bovendien krijg je dan eens andere discussies dan het boerkaverbod in o.a. Nederland, Belgie en Frankrijk.

Lysander

UPDATE 29-3: Sommige haaiensoorten zenden lichtstralen uit en kunnen zichzelf daardoor onzichtbaar maken. Haha, spirituele haaien of gewoon een handig foefje van de natuur. Zie dit bericht

2 Reacties

  1. Miranda

    Ik ken de verhalen, maar ik kan er niks mee, hoe erg ik m’n best ook doe. Het lijkt mij raar, zelf onzichtbaar zijn of anderes anderen. Je zou dus altijd kunnen spieden of bespied worden zonder gezien te worden. Nee, lijkt me niks.

    Overigens bestaat de techniek al van voor 1047 toen het Philladelphiaexperiment werd gedaan met alle gevolgen van dien. Andere manier maar het blijft bizar.

    mei 23, 2010 om 3:45 pm

  2. Regenboog

    Onzichtbaar? Is mij gelukt. Geheim vertel ik niet.
    Harry Potter

    mei 23, 2010 om 4:41 pm

Reacties afgesloten

