Just another WordPress.com site

EINDELIJK….ZE BESTAAN!

Ik vind UFO-sites als Niburu wel iets hebben en zo nu en dan lees ik daarover. Al een hele tijd wordt er gesoebat over disclosure, oftewel de regeringen dat buitenaards leven bestaat, zowel binnen als buiten de UFO. En andere discussies gaan erover dat er aankondigingen worden gedaan van landingen door die dingen, zodat we ze allemaal kunnen zien. Ik ben een fan van science-fiction films en die serie V vond ik errug spannend. Ook heb ik pas de hele serie van Star Wars gezien, dus als je zoiets leest ga je toch een beetje fantaseren. Hoe zien ze eruit, wat voor figuren zijn het. Vandaag las ik dit. Een van de vele informele aankondigingen, kunnen ze de mensen weer lekker laten fantaseren of de stuipen op het lijf jagen.

Toch, ben ik benieuwd hoe de lezer zou reageren? Wat zou jij doen als je hoort dat ze bestaan? Wat doe je als je hoort dat er landingen komen? Wat zou je doen als ze zonder aankondigingen landen?

Ben benieuwd.

Lysander

20 Reacties

  1. fred

    Ik zou de aliens meteen op de koffie vragen met een lekker stukje gebak erbij.

    mei 30, 2010 om 10:53 pm

  2. Regenboog

    Als ik hoor dat ze bestaan doe ik nx.
    Als ik hoor dat er landingen komen doe ik nx.
    Als ze zonder aankondiging komen ka je nx doen.

    Maar wel een gaaf stukkie hoor.
    Helemaal te gek joh.
    Echt waar.
    Moet het ff overlezen.
    Met mn fok op.
    Doei.

    mei 30, 2010 om 11:13 pm

  3. fred

    @Regenboog, als ze bestaan vreet ik mijn toetsenbord op. Het onderwerp valt niet voor niks onder “Science Fiction”.

    mei 31, 2010 om 10:08 am

  4. delphi

    Nou Fred, wat ik vanmorgen meemaakte. Komen ze langs, willen ze een beker motorolie en een stukje toetsenbord. ‘Ja, beste aliens, ik heb mijn toetsenbord al opgegeten, want ik had zoiets gezegd op een blog en toen jullie belden, ik meteen mijn tanden in het toetsenbord gezet. Viel wel zwaar op de maag, hoor. Dus helaas, pindakaas, geen toetsenbord voor jullie. Nee, het toetsenbord van mijn laptop krijgen jullie niet. Misschien een stukje afstandsbediening? Met of zonder slagroom? Wat zeggen jullie, geen slagroom, maar wat boenwas. Kun je krijgen hoor.’

    Kijk, als je weet wat ze lekker vinden, zijn het hele aardige wezens. Als je ze niets hebt te bieden, worden ze korzelig, dan gaan ze brommen.

    Delphi

    mei 31, 2010 om 1:34 pm

  5. Miranda

    Allereerst moet ik zeggen dat ik de site van Niburu aluhoedjes vind. Maar dan heb ik het alleen over de eigenaars. Ik vind dat ze echt te ver gaan. En dat is bij mij een heel ruim begrip want ik kan heel veel aan, maar deze gasten….Het forum daarentegen mag ik graag lezen mn de symbolen afd. Daar steek je nog eens iets van op.

    V heb ik 2x gezien en retegoed. Toch ben ik absoluut geen liefhebber van sf,maar deze serie greep me wel. Er wordt overigens al jaren beweerd dat de aliens onder ons zijn. Als dat zo is dan hebben ze zich goed vermomd (V!) en als je Icke mag geloven dat gebeurt dat ook zo. Zelf, misschien ben ik er te dom voor, heb ik er grote moeite mee, maar ik kan daarin natuurlijk helemaal fout zitten.

    Als ik zeg dat ik in aliens geloof dan is het slechts geloven, want ik kan het niet bewijzen natuurlijk. Ik heb ze nooit gezien bij mijn wten. Maar ik wil absoluut niet voorbijgaan aan al die tienduizenden ufo’s die over de hele wereld gesignaleerd zijn en waar toch niet alleen maar aardbewoners in zullen zitten. Als ze landen en bij me aan de deur staan laat ik zo ook niet binnen hoewel ik bekendsta om mijn gastvrijheid. Nou vooruit, in de tuin dan maar i.v.m. eventuele straling.

    mei 31, 2010 om 2:04 pm

  6. Regenboog

    @fred, als jij je toetsenbord opfreet zijn we van jou eindelijk af………………….hahahaha!
    Ik zal dit nooit doen, ‘k bijf jullie tot de laatsste snik vervelen.

    mei 31, 2010 om 2:15 pm

  7. Miranda

    Regnboog wat lelijk nou! We kunnen beter proberen fred voor te lichten.

    mei 31, 2010 om 2:20 pm

  8. Regenboog

    Daar zijn toch boekies voor. Nee, voorlichting geven doe ik niet meer, die tijd heb ik gehad. Het staat nog in mijn geheugen gegrift. Mijn ouders gaven mij in m’n jonge jaren een voorlichtingsboekje. Ondankbaar kind dat ik was, heb het n.l. teruggegeven. Mijn moeder een gevoelig typetje vroeg verdrietig waarom. Ik kon niet anders dan eerlijk zijn en zei naar waarheid dat ikzelf het boekje had geschreven. Het is een bestseller geworden. Later heb ik bij de zoveelste druk er foto,s aan toegevoegd. Ja, ja, wereldwijd………………………………………………………….

    mei 31, 2010 om 2:55 pm

  9. Miranda

    Dus je bent toch stinkendrijk!!!

    mei 31, 2010 om 4:04 pm

  10. Regenboog

    Ja en ik was nog rijker geweest als ikzelf op de foto’s had gestaan……………….hahahahahahahahaha!

    mei 31, 2010 om 4:22 pm

  11. Miranda

    Maar willen wij dat zien???

    mei 31, 2010 om 4:38 pm

  12. Regenboog

    Op jouw leeftijd niet meer………………………………………………………………………………………………………..

    mei 31, 2010 om 4:41 pm

  13. Miranda

    Ha, ha, ha!!

    mei 31, 2010 om 4:47 pm

  14. Regenboog

    Is deze lach nu echt, of hoor ik toch iets zuurs……………………..

    mei 31, 2010 om 4:50 pm

  15. Miranda

    Zuur? Hoezo dat dan?

    mei 31, 2010 om 5:02 pm

  16. Regenboog

    Wat een serie korte berichtjes, je kan merken dat twitteren in is.

    mei 31, 2010 om 5:02 pm

  17. Regenboog

    @Miranda, we gaan te snel en verzenden nu zelfs op hetzelfde tijdstip. Niemand kan jou en mij meer bijhouden.
    Jij schrijft: “Zuur? Hoezo dat dan?”

    Nou eerlijk gezegd vindt ik mijn reactie:”Op jouw leeftijd niet meer…………..” niet zo charmant van mij.
    Derhalve dacht ik dat jouw reactie “ha, ha, ha!” terecht cynisch was bedoeld.

    Ik ben een gevoelig typetje, heb ik van wijlen mijn moeder denk ik. Tranen wellen op van spijt. Weer een zakdoek in de wasmachine! Troost mij, troost mij……

    mei 31, 2010 om 5:15 pm

  18. Regenboog

    Gevoelig typetje………EINDELIJK……..ZE BESTAAN. (toch on topic)

    mei 31, 2010 om 5:18 pm

  19. Miranda

    Arme Regenboog, gewoon nniet te diep nadenken, dat scheelt een hoop gewas en geplas! En denk erom metroman is uit maar te gevoelig is ook niet in.
    Ik ga er vandoor, er wordt met smart op mij gewacht in Apeldoorn dus ik rep mij in de files! Fijne avond allemaal.

    mei 31, 2010 om 5:24 pm

  20. Regenboog

    @Miranda,
    Jij bent gewend alle types in een vakje te stoppen. Maar bij mij lukt dat niet. Ik ben zoooo’n mengseltje van uitsluitend positieve eigenschappen (niet aan mode onderhevig} dat er een psycholoog, psychiater of jij er zelfs niet uit kan komen.
    Wel een toneelspeler, niet op de planken, gewoon in het dagelijkse leven op een wijze die niet iedereen door heeft.
    ………….Soms toch wel door iemand die me wat langer kent.

    mei 31, 2010 om 8:48 pm

Reacties afgesloten

