Just another WordPress.com site

D ZESENZESTIG IS WAAR IK DE AANDACHT NU OP VESTIG

Ja, dat krijg je als je rijmkopjes maakt en dan een partij aantreft met zo’n naam, maar het wordt een korte en krachtige aandacht. Middelmatige partij. Nog bekend uit de tijd van Paars, waar ze er geen bal van bakten. 

De partij is nu weer in opkomst. Goed voor studenten en alleenstaanden. Staat voor vrijheid, dus past goed bij de VVD.

Verder schijnen ze als een van de beste uit te komen voor wat betreft de exorbitante verhogingen in de zorg. Maar dat we meer zorgkosten moeten ophoesten, staat buiten kijf. Mijn motto; nee, niet hoger, wat ik nu betaal is al een rib uit mijn lijf. Zie hier over de onvermijdelijk verhoogde zorgkosten.

De PvdA wil trouwens dat de patient de chloresterolverlagers zelf gaat betalen. Zelf gaan betalen voor zwaar gif, tja, wie doet dat nu nog?

Orin

4 Reacties

  1. Miranda

    Als de PvdA nou zo graag wil dat we de statines zelf gaan betalen dan starten wij toch gewoon een echte voorlichtingscampagne daarover. Dan zullen we nog eens zien wie er aan het langste eind trekt.

    mei 31, 2010 om 4:49 pm

  2. Regenboog

    Zoals dat heet heeft D66 te vroeg “gepiekt”. De hoera-stemming in de partij en bij de kiezers daalt. Het zou me niet verbazen als dit bij PVV en VVD ook gebeurt. Ja, dan is Femke bijzonder in haar sas. Ze mag dan Balkenende wel een “knietje” willen geven, maar stelt zich, voor haar doen, zeer gematigd op. Zoals een paard zijn stal ruikt, ruikt zij het pluche.

    mei 31, 2010 om 9:06 pm

  3. delphi

    Scherp opgemerkt, Regenboog. Zag haar vanavond nog bij de Wereld draait door.

    Delphi

    mei 31, 2010 om 9:36 pm

  4. Regenboog

    Stom, stom, stom, totaal vergeten te kijken. Doe ik vannacht wel. Wat ik schrijf is vaak het gevoel/idee over iemand door gedane uitspraken in het recente verleden. Bovendien heb ik de indruk momenteel dat Cohen in een depri-bui zit. Door zijn minder goede presentatie komt zijn goede wil niet uit. Maar met uitsluitend een goede wil kom je er nooit. Je moet ook vechtlust tonen en niet afwachten tot je geslagen wordt. Je moet of klappen uitdelen (assertief) zoals Mark of glimlachend de kennis van zaken uitdragen zoals Balkenende. Toch denk ik gaat bij deze laatste na 8 jaar zijn metaalmoeheid van invloed zijn op de keuze van de kiezer.

    Men zegt wel eens dat je inhoudelijk naar de programma’s van de afzonderlijke partijen moet kijken. Neem van mij aan dat de “goegemeente” daar totaal niet naar kijkt. Wie komt het meest sympatiek over op de buis. Het gaat wel terdege om de poppetjes. Ze weten dat in Den Haag dondersgoed. Psychologisch zou de zielige(Cohen) een stemmentrekker moeten zijn. Juist omdat met hem medelijden toont. Maar volgens de peilingen………

    mei 31, 2010 om 10:07 pm

Reacties afgesloten

