Just another WordPress.com site

ONDERZOEK NAAR COMPUTERGAME VOOR VARKENS

Ja, het is geen grapje en geen 1 april, maar in Wageningen willen ze serieus onderzoek doen naar een computergame voor varkens.

Mogelijk kan het bijdragen tot het welzijn van de dieren. Men vraagt boeren om mee te denken. Uiteraard gaan mijn creatieve hersens, hoewel geen boerin, meteen kraken. Het moet wel een eenvoudig spelletje zijn. Een soort pacman-achtig iets.

En ja, pacvarkentje achter een mensje aan. Bij elke keer dat ie het mensje te pakken krijgt, hup aan het spit … dat mensje dan.

Wat denk je, zouden varkens dat leuk vinden?

Delphi

5 Reacties

  1. Regenboog

    Sommige varkens zien graag bepaalde mensen aan het spit. Uit liefde, draaiend in een lichtcircel. Uit goede bronnen vernomen.
    afz.: Varkensfluisteraar

    juni 15, 2010 om 12:22 am

  2. delphi

    Nou, dat varkentje moet ik nog even wassen hoor.

    Delphi, dat draaiende in die cirkel.

    juni 15, 2010 om 6:55 pm

  3. Miranda

    Ik ben een groot liefhebber van varkens in alle soorten, maten en hoedanigheden. Op m’n bord, maar ook om ermee te knuffelen. Om ze uit te dagen qua intelligentie en vooral ben ik ze dankbaar. Dankbaar omdat ik dankzij hen in leven blijf. Zonder hun specifieke onderdeel zou ik hier niet meer zijn. Dus wat mij betreft: Hulde aan alle varkens!!!!

    juni 20, 2010 om 9:10 pm

  4. delphi

    Ja, het zijn heel bijzondere dieren. Spaarvarkentje is ook zo’n leuk ding, vooral als ie heel dik en zwaar is.

    Hulde aan de varkens. Ze staan symbool voor rijkdom en overvloed en voor jou ook leven.

    juni 20, 2010 om 9:16 pm

  5. Miranda

    Yes, yes!

    juni 21, 2010 om 10:09 am

Reacties afgesloten

