Just another WordPress.com site

ONDER DE LOEP AWARD

Van Els kreeg ik twee prachtige modellen voor Onder de Loep Awards, waarvoor mijn hartelijke dank. De eerste staat geplaatst onder het blog In het spotlicht; het mooiste verschijnsel.

De tweede plaats ik hier

en deel ik uit aan de spirituele site:

http://www.opzoeknaarjezelf.nl/, van dezelfde Els.

Zoals je al aan de award kunt zien, is Els erg creatief. Dit zie je, gecombineerd met spirituele inzichten en wijsheden ook op haar uitgebreide site terug.

Nogmaals, heel hartelijk bedankt, Els. Ik zal de awards vaker inzetten.

Delphi

Hierbij zijn de awards geintroduceerd en naar degenen gegaan die aan de voltooiing ervan hebben meegewerkt.

Nu is onze vraag: aan wie zullen wij deze awards voortaan uit gaan delen (periodiek, zeg om de drie maanden?) en daarvoor willen we kiezen uit twee doelen.

-Aan de meest spitsvondige, nette, serieuze, reageerder?, keuze bij de redactie 

-Aan de meest spitsvondige, nette, serieuze, reactie?, keuze bij de redactie

-Aan de meest informatieve site, keuze bij de lezer (met daaraan verbonden een stemming), mogelijk een poll?

-Aan de meest opvallende persoon, die iets bijzonders heeft gedaan, ook hierbij weer een keuze bij de lezer.

Zijn er nog meer mogelijkheden?

Wie wil met ons meedenken?

Team Ordely

 

6 Reacties

  1. Regenboog

    @Els,
    Eerlijk gezegd is het door jouw kunstuitingen dat mij het gevoel geeft jou veel langer te kennen. Overigens het is niet een creatief gebeuren meer wat jij maakt. Meer een schepping, mogelijk gemaakt door een goddelijke gave. Op dit moment zou ik zo graag mij aan jou willen kenbaar maken. Maar dat is door de weersomstandigheden niet mogelijk. Het is een strakblauwe lucht. Wat ik daarvoor nodig heb is een beetje bewolking, een beetje regen met zelfs af en toe een zonnestraaltje. Dan had ik, Regenboog, mij in volle pracht aan jou getoond vandaag, let wel: speciaal voor jou. Dus je weet het als je mij de eerstvolgende keer ziet.

    Maar ik heb ook een gave, zij het geen paranormale. Onder genoemde weersomstandigheden kan het zelfs zo zijn dat ik op meerdere plaatsen verschijn, b.v. ook voor Dephi. Wees dan niet jaloers op elkaar, zie mij dan maar als een soort Anton Heijboer, maar dan een ongrijpbare………………!

    juni 16, 2010 om 2:35 pm

  2. Elspeth

    Hallo nee ben niet bang ik ben zelden jaloers, ik vind het heerlijk en geniet er van mee als ik een ander zie genieten. Daar wordt ik helemaal warm van diep van binnen. En ik voel mijn ogen stralen dan, en voel een diepe glimlach op mijn gezicht. En denk dan héérlijk. Kon iedereen dit maar, nog genieten van kleine dingen.
    Ik ben God dankbaar dat ik dat nog kan.

    Ook iets heb iets met regenbogen en kan je daar fijne, leuke verhalen van vertellen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor haha te lang.
    Gr Els

    juni 16, 2010 om 4:10 pm

  3. Regenboog

    @Elspeth,
    Jij schrijft:…………………..Hallo nee ben niet bang…………..

    Els, ik heb hier met geen woord gerept over het bang zijn………..hahaha!
    Het klinkt, Els, raar maar van Regenboog kan je niet warm worden. Zeker niet van binnen. Zo vrij ben ik niet. Maar waarachtig blij zijn (geen goedkope lol), innerlijke vreugde als een ander van je kunst geniet zegt veel over jouw zuiverheid. Soms te goed van vertrouwen, juist door die zuiverheid.
    Tot schrijfs.

    juni 16, 2010 om 6:12 pm

  4. Elspeth

    haha nee is een uitdrukking uit Brabant dat niemand bang hoeft te zijn dat ik jaloers zou zijn op wie dan ook. En juist geniet zoals ik schreef over vreugde te zien bij een ander.

    Ja klopt ik probeer altijd zuiver te zijn, en ja soms doet dat zeer. Als daar misbruik van gemaakt wordt. En ja dat kan dus omdat ik iedereen vertrouw en iedereen met vertrouwen tegenmoed treed.

    Pas nadat blijkt dat ze niet te vertrouwen zijn, wat ik merk daardat ze mijn vertrouwen beschamen en mij dus al pijn gedaan hebben. Wordt ik voorzichtiger tegenover die persoon.

    En toch zou ik niet anders willen zijn, als hoe ik nu ben.
    Ik vind mijn leven géén leven meer, als ik gelijk moet gaan wantrouwen, voor ik iemand de kans geef.

    Maar dat is hoe ik ben, en in accepteer dat van mijzelf.

    Gr Els

    juni 16, 2010 om 6:36 pm

  5. Regenboog

    Elspeth,
    Je ziet dat ik reeds na een paar regels één van jouw karaktereigenschappen ken. Dat is nu mijn gave. Maar niet verder vertellen hoor anders krijg ik het te druk in mijn praktijk. Wat de cliënten van mij zo prettig vinden is dat ik het allemaal gratis doe. We zijn toch op de wereld om elkaar te helpen nietwaar…………..ken je tv serie nog, “schaap op 5 poten”. Persoonlijk had ik in plaats van 5 poten bij voorkeur meer schaapjes gehad. Dan was er wat te tellen voor het in slaap vallen. Maar ik heb ze wel op het droge hoor, vandaar gratis.

    Heb ooit zelf een hoofdrol gespeeld in een tv-serie voor de publieke omroep. Ik was de doofstomme, onzichtbare figuur!! Misschien herinner jij je dat nog wel. Alleen vervelend, de volgende dag herkende iedereen mij en wilde een handtekening………….

    In het vetrouwen je met deze ongein van dienst te zijn geweest verblijf ik (zo schreef men in de oudheid)
    met vriendelijke groet
    Regenboog

    juni 16, 2010 om 7:10 pm

  6. Elspeth

    ja zeker erg goed dat je mij zo door hebt haha maar ben ook wel een open boek denk ik.
    Het schaap met de vijf poten, heb ik nooit gekeken. Weet wel dat het een TV serie was die goed liep.
    ja had dacht ik mijn schapen ook op het drogen,maar helaas alles weer kwijt.

    Ik werkte ook jaren gratis tot ik mijn grenzen te ver had vergeten, en meer uren gratis bezig was dan betaald te werken. dan gaat het niet goed haha. Dus heb dat toen wer wat terug geschroeft. maar vind het jammer dat je niet altijd gratis je medemens kan helpen.
    Ik dacht het gevonden te hebben dat het wel ging maar helaas, toen liep alles mis.
    Maar zal wel weer een lesje in zitten voor mij.
    Gr Els

    juni 16, 2010 om 7:56 pm

Reacties afgesloten

