Just another WordPress.com site

VAKANTIEMOP

Na alle zware berichten de laatste tijd, iets luchtigers, de mop:

Een ouder stel zonder kinderen gaat uitgerekend in de schoolvakanties naar een populair pretpark en gaat lekker zwemmen in het suptropisch zwemparadijs. Nou, dat is wat. Het is druk voor schetterende, spetterende en kwetterende kinderen. De man wil al woedend het zwembad verlaten, als de badjuffrouw hem speciale oorplugjes komt aanbieden, voor hem en zijn vrouw. Ze zien er niet uit met die plugjes, maar het is wel stil. Een paar kinderen vinden het leuk om het stel nat te spetteren. Ze kunnen niets meer zien door hun brillen. De vrouw stapt boos uit het zwembad en veegt de spetters van haar bril af. maar de badjuf geeft haar twee doorzichtige helmen, voor haar en de man. Die opgezet lijken het wel vissenkommen en ze zien er niet uit.  Even later komt er nog een ouder echtpaar in het zwembad. Zij hebben uit voorzorg hun brillen afgezet. Ze kijken even rond en stappen het bad uit. De badjuf schiet hen aan en vraagt: ‘is er teveel herrie?’ ‘Nee’, zegt de oude man. ‘We zijn allebei een beetje doof.’ ‘Spetteren ze met water?’ vraagt de juf. ‘Ach, we hebben geen brillen op, dus dat geeft niet zo,’ zegt de vrouw. ‘Maar een zwembad waar gewoon vissenkommen in ronddobberen, daar willen wij niet in zwemmen.’

Er zit een meisje in een cafe nogal sip te kijken en te zuchten. Een jongen gaat naar haar toe, en vraagt wat er aan de hand is. “Nou,” zegt het meisje, “ik zou zo graag mijn zus eens bezoeken in Zuid-Afrika, maar de bootreis is veel te duur.” “O, maar dat komt goed uit,” zegt de jongen, “want ik ben matroos. Ik wil je best in mijn plunjezak het schip op smokkelen.” “Dat zou geweldig zijn,” zegt het meisje, “maar wat moet ik daar voor doen?” “Nou,” zegt de jongen, “ik kom je elke avond eten brengen. En dan zou ik het fijn vinden als ik een half uurtje bij je mag komen liggen.” “Dat is wel goed,” zegt het meisje. Dus wordt het meisje het schip op gesmokkeld. Elke avond komt de matroos haar eten brengen, en blijft dan een half uurtje bij haar. Na drie weken vindt het meisje de reis wel lang gaan duren. Ze besluit maar eens naar boven te gaan. Boven gekomen ziet ze de kapitein lopen, en aan hem vraagt ze: “Kapitein, duurt het nog lang voordat we in Zuid-Afrika zijn?” “Nogal,” zegt de kapitein, “want dit is de veerboot naar Texel.”

Orin 

6 Reacties

  1. Fred

    Twee onderbroeken liggen naast elkaar in de wasmand. Opeens vraagt die ene onderbroek aan die andere: Ga jij ook mee op vakantie?
    Nee, zegt die andere onderbroek: ik ben al bruin genoeg.

    Ik was vorig jaar in België op vakantie en wilde even langs het ziekenhuis om een kennis te bezoeken.
    Op een gegeven moment stond ik op het drukste kruispunt en vroeg aan een agent, mijnheer wat is de kortste weg naar het ziekenhuis?
    De agent antwoordde: gewoon blijven staan mijnheer.

    juli 4, 2010 om 1:14 pm

  2. Miranda

    Ik zag gisteren een blinde man op het strand lopen die eindelijk z’n plekje gevonden had. Toen begon hij een psexpop op te blazen. Omdat ik het vreselijk genant voor hem vond heb ik hem er toch maar even op aangesproken, want niemand deed dat en ze zaten allemaal besmuikt te lachen. Ik verteld hem waarmee hij bezig was. Ik zag hem schrikken en hij zei:
    Verrek dan heb ik de hele winter m’n luchtbed liggen te n…..

    juli 4, 2010 om 2:16 pm

  3. delphi

    Haha, ja, zo komen er nog eens leuke mopjes aan de orde. Is weer eens wat anders, he?

    Dank voor jullie aanvullingen.

    Delphi

    juli 4, 2010 om 3:48 pm

  4. Regenboog

    Nog niet zo lang geleden was ik op vakantie.
    Zonovergoten eiland.
    Vriendinnetje.
    Veilig vrijen? Ja, ze had een spiraaltje.
    Stom, stom, stom! Heb er een wokkel aan overgehouden.

    Met als gevolg:
    Moet “hem” er voortaan inschroeven………

    juli 4, 2010 om 6:10 pm

  5. delphi

    Ja ja … wat een smoes… je bent gewoon een buitenaards wezen met een iets andere vormgeving.

    Delphi

    juli 4, 2010 om 6:35 pm

  6. delphi

    Op het platteland zitten opa en oma tv te kijken. plots ziet ze door de
    gordijnen fel roodlicht daarna fel groenlicht en plots fel witlicht. Oma
    loopt naar het raam en ziet een UFO in de tuin staan waar net 2
    buitenaardse wezentjes uitstappen.
    Opa en Oma hebben wel zin in een avontuurtje en denken aan partnerruil met
    de wezens.
    Na gezellig kennis gemaakt te hebben is het dan zover. Opa neemt het
    vrouwelijke wezen mee naar boven en Oma blijft met het mannelijke wezen
    beneden. Ze kleden zich uit en tot Oma’s schrik ziet ze een geslachtsdeel
    van 2 cm, en zegt; ho es even als ik het daar mee moet doen dan……..
    Nee zegt het wezen , trek maar eens met beide handen aan mijn beide oren.
    Oma doet het en binnen 1 minuut heeft hij een knuppel van 30 cm. Oma
    beleeft
    de nacht van haar leven en het mannetje weet niet van ophouden.

    s’ochtends aan het ontbijt met Opa verteld Oma in geuren en kleuren hoe de
    nacht geweest was. Maar Opa blijft rustig en is weinig enthousiast. Oma
    vraagt hoe zijn nacht was.
    Ach hou er over op, zegt Opa. Dat kreng zat boven op me en heeft de hele
    nacht aan m’n oren zitten trekken.

    juli 4, 2010 om 6:38 pm

Reacties afgesloten

