Just another WordPress.com site

LUST JE NOG EEN BROODJE JAM?

Ken je dat? Als je ergens lekker zit te smikkelen, dat je ineens een haar tussen je al dat smakelijks vindt? De eetlust vergaat je, zeker als het een haar van een vreemde is. Echt mensenhaar eten, kun je wel een beetje kannibalisme noemen. Je kunt dan net zo goed een stukje teennagel, eelt of wat dan ook toevoegen. Yuchhhh…

Toch is er nu jam verkrijgbaar met een stukje (haar) van Prinses Diana. Wie wil?

 

lees hier verder

Delphi

11 Reacties

  1. Miranda

    Ja, getrver ik las het vanmorgen op teletekst. Wat mensen al niet verzinnen. Ik lust veel maar dit laat ik even passeren. Als tegenhanger heb ik net wat lekkere jam besteld. Voor de liefhebber: http://www.autourdelatable.nl

    juli 5, 2010 om 4:17 pm

  2. Fred

    Geen haar op mijn hoofd of in de jam dat ik ooit zoiets zal kopen. Een haar van Diana in de soep kunnen de liefhebbers van mij ook cadeau krijgen.

    Zo stond ik laatst in een snackbar en bestelde een gehaktbal. De eigenaar vroeg moet ik de gehaktbal inpakken waarop ik zei: niet dat is niet nodig want ik rol hem zelf wel naar huis.
    Heerlijk een gehaktbal uit de jus zonder haar van Diana.

    juli 5, 2010 om 4:28 pm

  3. Regenboog

    Als ik jam had met een haar van Diana (inclusief notarisakte terzake van het waarheidsgehalte)) zou ik het wel weten.

    Dan zou ik reageren zoals de ober toen ik eens klaagde over het feit dat er een vlieg in de soep zat. Reactie ober:”SSSt meneer, niet zo luid, anders willen ze er allemaal één”.

    New age? Alles een positieve draai geven! Als je het vies vindt ligt het aan jou en niet aan een haar of een vlieg!

    Bovendien ligt het ook aan het antwoord van de vraag: Welk haar van Diana zit in de jam?

    Deze vraag kan alleen voortkomen uit een vulgaire, vunzige geest……….hahaha.

    juli 5, 2010 om 5:35 pm

  4. Ik las ’t vanmorgen op Twitter, maar bedank ervoor.
    Volgens @Regenboog ligt ’t aan mij.
    Nou ja, dat moet dan maar, maar in nog geen 100 jaar dat ik die jam wil.

    Slaap lekker straks.

    Groetjes van Anneke

    juli 5, 2010 om 11:47 pm

  5. delphi

    Dank je, Anneke, dat zal wel lukken.

    Delphi

    juli 5, 2010 om 11:51 pm

  6. Regenboog

    @Anneke,
    Het lied -Het Masker- van Nick en Simon op jouw site was dat een geschenk aan mij , omdat daarin ook de naam Regenboog in voorkomt……….mooi van je. ‘Kon er niet van slapen en dat overkomt me zelden

    Of is er nog een andere Regenboog in de zaal, jammer, maar dan is er bij mij sprake van verwarring, complete desilusie.

    juli 6, 2010 om 2:54 am

  7. @Regenboog: Hij was speciaal voor jou.
    Ik vind ’t nu wel jammer dat je er niet van kon slapen, want een goede nachtrust is ook heel belangrijk.
    Moet je vandaag maar een middagdutje doen als ’t kan.

    juli 6, 2010 om 12:21 pm

  8. Regenboog

    @Anneke. Aan middagdutjes doe ik sowieso niet. Echter nu doe ik helemaal geen oog dicht de komende dagen?, weken?
    Dit alles door jouw lieve reactie, een reactie waarnaar ik heimelijk heb verlangd. “speciaal voor jou”. Dat zijn woorden, Anneke, die mij diep in het hart raken, wat?, je hebt de gevoelige snaar van mijn ziel beroerd en dan de muziek die daaruit ontstaat. Nog mooier dan het zingen van engelen voor de herdertjes……..

    juli 6, 2010 om 1:57 pm

  9. Regenboog

    @Anneke
    Vond je dat nu geen mooie romantische reactie van mij. Bestaat tegenwoordig niet meer bijna, behalve op het blog van jou met die mooie liedjes, ook heel mooi. Een geheimpje tussen jou en mij, niemand verder vertellen hoor. Beloofd?
    Regenboog is al grootvader en dol op zijn kleinkinderen. Dolle pret hoor. Maar ze lachen zich soms een bult om mij.
    Dan ga ik hun taal spreken, zoals:
    ff dimme joh
    das helemaaaaaal te gaaaaaaf
    echt wel
    Oh my god
    doej
    enz. enz.

    juli 6, 2010 om 2:36 pm

  10. Heel romantisch Regenboog.
    Ik zal ’t niet verder vertellen. hahahaha
    Dat vinden kinderen juist leuk als je in hun taal gaat spreken, dan ben je helemaal de man.

    juli 6, 2010 om 4:30 pm

  11. Regenboog

    @Anneke,
    Hoe wist jij overigens dat ik eventueel de tijd zou hebben om een middagdutje te doen. Ik neem nog volop deel aan het arbeidsproces hoor. Alleen heb ik nu vrij. Je moet niet denken dat een grootvader persé oud moet zijn. Ach hoe zeg ik het nu netjes, o ja, ik was er redelijk “vroeg bij”.

    Ik werk 11 maanden van het jaar voor Delphi, een goede werkgeefster en royaal in haar beloningen. Jammer dat er zoveel van naar de overheid (IB) gaat die het op haar beurt weer uitgeeft aan in mijn optiek verkeerde zaken.

    Met uitzondering van de maand december. Dan geef ik na 5 december leiding aan een groot aantal banketbakkers leiding. Dat is voor mij de drukste tijd tot 25 december. Wat is er dan te doen? vraag jij je af. Heel simpel. Al die heerlijke roomboterbanketletters die over zijn gaan weer terug van de filialen naar de banketbakkerijfabriek. Daar zitten dan tig banketbakkers met verhitte koppen deze banketletters om te buigen tot kerstkransen. Nou ik moet voor het benodigde vakbekwame personeel zorgen en ben verantwoordelijk voor de logistiek. Op mijn visitekaartje staat dan ook mijn funcie “Meester-Roomboter-Banketletter-Ombuiger”.

    Anneke nu weet je werkelijk, maar dan ook werkelijk alles van me.

    Gr van een fantasierijke Regenboog.

    juli 6, 2010 om 5:28 pm

Reacties afgesloten

