Just another WordPress.com site

DE PARADE

Het is prettijd en vandaag ook prettig weer, dus zijn we naar het theaterfestival de Parade geweest.

Heerlijk zonnetje, gemoedelijke sfeer.  In elk geval vandaag, maar dat zal wel elke dag zo zijn, is de entree tot 16.00 uur gratis. Daarna moet je zeven euro betalen. Het terrein staat vol met lekkere tentjes, waar je van alles kan eten. Van tapas tot tortilla’s. Er zijn diverse theatervoorstellingen (tegen een redelijk tarief) in nostalgische tenten. En ook is er aan de kids gedacht. Zo staat er een ouderwetse zweefmolen, die ook door grote leipen bemand/bevrouwd mogen worden. Terwijl wij, de grote leipen dus, heerlijk zwierezwaaiden (de eerste keer gratis), gaf de medewerker de dubbele schommels een zwieper van hier tot en met ons huis.

Er was muziek, er liepen vrolijke mensen rond en wij hadden wel zin in een rondje theater. Alleen, we wisten nog niet wat. Tot het moment dat twee theaterspelers ons aanspraken of we naar hun voorstelling kwamen kijken. Een van de heren was, volgens Delphi, beeldschoon gekleed in een blauw hemd en dito onderbroek. ‘Daar wil ik heen,’ zei Delphi met grote ogen. ‘Hij gaat hem heus niet uittrekken, hoor…,’ zei ik. ‘Ís deze voorstelling niet wat te kinderachtig’?’ vroeg Lysander zich af.

Maar als Delphi wat in haar hoofd heeft, berg je dan maar. Dus werden er kaartjes gekocht voor Herman en Art spelen Lanceloet. Het decor in de tent zag er voor Delphi veelbelovend uit, een waslijn vol kleding, inclusief een beha.

Maar het veelvuldig verkleden gebeurde netjes achter de schermen. Door de dubbelzinnige grappen en grollen was deze voorstelling leuk voor klein en groot. En de kleineren onder ons kregen meteen een stukje voorlichting over minnekozen. Dat is volgens dit duo de salamiworst van de man in het brooddoosje van de vrouw stoppen.

De parade is tot 11 juli in Den Haag en daarna nog te zien in Utrecht en Amsterdam.

klik hier

Orin

4 Reacties

  1. Regenboog

    @Orin,
    Wie geeft jou toestemming om een foto van mij in ondermode……….ptftshet#$%^&*
    Laat maar ook.
    Gr Regenboog

    juli 6, 2010 om 11:21 pm

  2. delphi

    Dat heb IK speciaal gevraagd en ze gingen er speciaal voor staan!

    Delphi

    juli 6, 2010 om 11:25 pm

  3. Regenboog

    Dat vind ik moedig van deze heren en van jou lief/correct, precies zoals ik je ken!!

    juli 6, 2010 om 11:28 pm

  4. Miranda

    Jongens wat een goed idee! Ik wist niet dat ie er alweer was. De Parade bedoel ik. Dat wordt denk ik vanavond geen buishangen , want als de temperaturen het toelaten dan ga ik meteen die kant op. Goeie tip!. En dan zal ik meteen kijken of ze vandaag schoon ondergoed hebben aangetrokken of dat het iets minder frisse jongens zijn. In dat geval kan je meteen je droom achter je laten Delphi.

    juli 7, 2010 om 8:55 am

Reacties afgesloten

