Just another WordPress.com site

EEN STRIJD ZONDER WINNAARS

Opgetrokken wenkbrauwen

Onnadenkende reacties, boze geluiden,

alsof honderd katten miauwen

Een vogel in de lucht,

die alles eens overziet

en smakelijk lacht om deze klucht

Misverstanden, haat en nijd,

onnodige pijn en verdriet,

welkom bij de parastrijd!

Het vuur van de loutering vergeten,

elkaar bestrijden,

is het karma dat wordt verweten?

Zie voor het zoveelste gerommel in dit wereldje dit blog.

Link aangepast naar het betreffende artikel, met excuses aan de blogeigenaresse. Het artikel geeft goed aan, hoe mensen binnen de parawereld hun succesvollere collega’s ten onrechte bejegenen.  Deze blogeigenaresse was zo verstandig om haar liefde en licht waardig bij zich te houden. Het spreekt vanzelf dat de onderstaande stelling een discussie-item is, en zeker niet van toepassing is op mensen in de para-wereld die integer en waardig zijn.  

Orin

UPDATE 18.09 UUR.

STELLING:

De laatste jaren is het in het parawereldje aan het rommelen, ook tussen blogs onderling. De ene beschuldigt de andere, grofvuil wordt heen en weer gespoten, de spiritualiteit is verre te zoeken. Nog afgezien van de betrouwbaarheid van paragnosten. Beroepsverenigingen komen nauwelijks van de grond en waar de een de ander uitmaakt voor oplichter, blijkt het zelf om oplichters te gaan. Ze kloppen mensen geld uit de zakken en wie het er niet mee eens is, wordt pikzwart gemaakt. Daarbij schromen sommige blogeigenaars er niet voor om privegegevens te vermelden.

Een goor, smerig wereldje is het geworden. De moeite waard om voorgoed links te laten liggen. Maar hoe bescherm je de consument tegen deze duivelse personen?

Wordt het niet eens tijd dat er een beroepsverbod voor paragnosten komt?

Discussieer mee!

4 Reacties

  1. An

    Beste Orin,
    Tot mijn schrik zie ik een link naar mijn weblog http://www.andewit.web-log.nl. Deze wordt alhier gelinkt met ruzie, roddel en achterklap.
    Zeer vreemd daar juist ik mij distantieëer van dit soort strijd. Het is mij dus niet geheel duidelijk waarom mijn link hier geplaatst is.

    november 16, 2010 om 7:28 pm

  2. An

    Orin. ik zie nu pas dat dit een oud artikel is. Ik ontdekte dit artikel n.a.v. mijn statistieken. Het was kennelijk de bedoeling dat je deze link http://andewit.web-log.nl/an_de_witakkermann/2010/08/belangrijk-koffieleutje.html zou gebruiken. Het is mij dus weer helemaal duidelijk. Vriendelijke groet, An 🙂

    november 16, 2010 om 7:51 pm

  3. delphi

    Je hebt helemaal gelijk An, het was knap stom van ons om de algemene link te plaatsen. Onze excuses. We hebben de link in het artikel aangepast.

    Team Ordely

    november 16, 2010 om 10:05 pm

  4. An

    Dank je wel. Nu is het een stuk duidelijker.

    november 16, 2010 om 11:04 pm

Reacties afgesloten

