Just another WordPress.com site

ONDER DE LOEP AWARD VOOR 'OP ZOEK NAAR JEZELF'

 Ja, er volgt nu al spoedig weer een andere site dat de ‘onder de loep award’ heeft verdiend.

De site Opzoeknaarjezelf van Els Bernards. Een andere, ook door haarzelf, gemaakte en aan ons geschonken, award, maar niet de minste.

Op zoek naar jezelf, is een breed opgezette site, hoog spiritueel, met veel informatie en prachtige plaatjes. Een fijne site ook om te lezen. Het laat de uitstraling zien, wie Els persoonlijk is. Iemand met veel levenservaring, die vol in het leven staat en haar overtuigingen op de meest positieve manier wil uitdragen.

Voorts branden we hieronder virtueel, maar ook thuis in het echt, een kaarsje voor haar. Een hart onder de riem voor haar in de periode waar ze nu doorheen moet.

Eveneens branden we een kaarsje voor Roos, om haar te ondersteunen in haar strijd.

We kregen zojuist een mooi plaatje van Els voor Roos, met het verzoek deze te plaatsen:

Veel sterkte, Els en Roos en liefs van:

Orin, Delphi en Lysander

27 Reacties

  1. Mooi gebaar naar Els.

    augustus 20, 2010 om 5:12 pm

  2. Karin

    Niet alleen Els. Ik ontving een mailtje over Roos, een bekende en zachtaardige reageerder van het oude parablog. Ook zij heeft te kampen met ernstige ziekte en ook voor haar zal ik een kaarsje opsteken.

    Ik heb de mensen die ik ken en haar kennen ook hiervan op de hoogte gesteld.

    Helaas wordt nu op het nieuwe paradinges over de rug van haar heen, weer de nodige vetes uitgevochten. Dit is werkelijk triest.

    Roos, Christa, bij deze wens ik je veel sterkte, liefde en kracht. Ik zal aan je denken.

    augustus 20, 2010 om 8:43 pm

  3. Karin

    Betje, natuurlijk wens ik jou ook veel sterkte, liefde en kracht. Er zullen dus twee kaarsjes branden.

    augustus 20, 2010 om 9:00 pm

  4. Miranda

    Roos, ik wist niet dat het minder met je ging. Ik wens je het allerbeste en veel kracht! Je bent er eerder doorheengekomen, dus nu gaat het je ook lukken.

    augustus 20, 2010 om 9:23 pm

  5. Regenboog

    Roos, al weer een tijd geleden heb jij mij moed ingesproken op een ander blog. Nu wens ik jou kracht toe.

    augustus 21, 2010 om 11:50 am

  6. Regenboog

    Els, machteloosheid maakt in het leven soms meester van je. Blijf de draad op pakken. Sterkte.

    augustus 21, 2010 om 12:08 pm

  7. Els kan inderdaad alle steun gebruiken ook al blijft ze zelf vrij nuchter onder. Maar Els heeft de afgelopen jaren al heel wat stormen doorstaan dus gaat ze dit hopelijk ook redden. Els, sterkte. En dat geldt ook voor Roos die ik niet ken maar dat is niet van belang.

    augustus 21, 2010 om 7:32 pm

  8. Els

    ha ja jullie alle hartelijk dank voor jullie steun. je ben een nuchter persoon gelukkig wel.
    Ben erg postief ingesteld en nog en zal dat ook zeker blijven.
    Ben gewoon een groot vechter en die mij al wat kennen weten dat dus ook.

    Ook alben ik niet te genezen van mijn botkanker rekken kunnen ze mijn leven wel, en daar zal ik zelf alles op alles zetten omdat zolang mogelijk vol te houden.

    En liev Roos meid ik hoop dat jij daar ook de kracht voor hebt of krijgt.
    Anders mag je mij mailen ik stop je wel een riem onder je fijne hartje.

    En ja medemensje fijn dat jullie kaarsjes voor ons branden want ik weet dat dat ons goed doet, dus ga daar aub mee door.
    Gr Els

    augustus 21, 2010 om 11:55 pm

  9. Els

    kan jij deze zichtbaar maken hier voor Roos??

    Gr Els

    Antwoord: Team Ordely

    Komt in orde…

    augustus 22, 2010 om 12:06 am

  10. Els

    Dank je wist niet hoe het te plaatsen en maakte dat snel even voor Roos.
    Ik persoonlijk ervaar nu zóveel liefde en steun en voel hoe goed mij dit doet, dus ik wens en hoop dat Roos dat ook krijgt.
    Want dan ervaart zij ook wat dat met je doet en ik gun haar dat zo erg.

    vandaat dit plaatje voor haar.

    augustus 22, 2010 om 12:48 am

  11. delphi

    Komt wel goed, het is uit het hart gemaakt.

    augustus 22, 2010 om 12:57 am

  12. Regenboog

    Els, wat lief van je om dat voor Roos te maken. Zelf in de sores zitten en toch weer aan een ander denken. Groots!

    augustus 22, 2010 om 6:33 pm

  13. Miranda

    Wat je uitstraalt krijg je terug, dat geldt voor Els, voor Roos en voor ons allemaal. En laten we gewoon een voorbeeld nemen aan Els, dan maken we een hééééle grote vicieuze cirkel. Lijkt me een zalig gevoel.

    augustus 22, 2010 om 7:11 pm

  14. Lijkt mij een heel goed idee Miranda. Het kan ook allemaal op een mooie positieve manier. Ook ik wil Roos, die ik (nog) niet ken, een hart onder de riem steken. Complimenten voor de mooie site.

    augustus 22, 2010 om 8:50 pm

  15. Miranda

    Leuk je hier tegen te komen An!

    augustus 22, 2010 om 10:07 pm

  16. Els

    mmhh hoop dat Roos weet dat er hier vele zitten die haar een hart onder haar riem willen stoppen??
    Dan heeft ze er wat aan en voelt zij de steun die hier voor er is.

    Ik kan ze niet via parablog bereiken omdat daar neer te tikken ik kom in de spam map zag ik gisteren. Dus nog steeds ook al isa daar weg.
    Denk misch leest Roos daar nog en kan ik door geven dat er hier steun voor haar is………………

    augustus 22, 2010 om 11:08 pm

  17. Els

    Dank je allemaal, nogmaals kan dat niet laten jullie hebben mijn hart geraakt vandaar.

    augustus 22, 2010 om 11:10 pm

  18. Allereerst wil ik Roos en Els heel veel sterkte toewensen
    Els ken ik persoonlijk en ik weet als geen ander wat een vechter het is met het hart op de juiste plaats voor haar medemens
    Nooit zal zij eerst om zichzelf denken, maar altijd eerst om een ander.Dat siert een mens , en zeker als je weet dat je gezondheid je in de steek laat.
    Dat is liefde van God, die zij ten alle tijde en onder welke omstandigheden dan ook over wil brengen naar een ander
    HEEL VEEL STERKTE en laat je vechtlust nog heel lang duren
    groetjes dirk

    augustus 23, 2010 om 12:43 pm

  19. Els

    Kreeg dit net van een goede vriend is een leuk liedje met mooie tekst. Als zin hebt luister daarmaar. je kan hem dan ook downloaden als je wilt.

    [audio src="http://dl070.zshare.net/stream/0d0a681339acec3ab4d7fed9232f3a22/1282569192/79633965/Henk%20Bernard%20-%20Lieve%20Heer.mp3" /]

    Gr Els

    augustus 23, 2010 om 3:39 pm

  20. delphi

    Dank je wel voor de mooie reactie, Dirk. Els is er zeker blij mee.

    Delphi

    augustus 23, 2010 om 3:57 pm

  21. Els

    ha Lieve vriend Dirk je kent mij als geen ander, en ja ik zal vechten en blijven vechten zolang ik kan en mag.
    Maar het is God die bepaald wanneer het mijn tijd is, niet ik.

    Maar die zelfde God stuurt mij nu zoveel liefde en hulp op mijn pad dat ik iedere dag wel vreugde tranen mag en kan huilen. En ze dus ook huil omdat ze zo sterk zijn en ik ze niet kan stoppen.
    Maar o wat geniet ik daarvan.

    augustus 23, 2010 om 4:01 pm

  22. Regenboog

    “Op zoek naar jezelf”, Els, op jouw blog eindigt bij mij. Wist je dat? Het zal niet waar zijn, weer een regenboog.
    Te veel eer Els, Zo kleurrijk ben ik niet.

    augustus 23, 2010 om 6:57 pm

  23. Els

    hahah maar regenboog OOK ik aanbid de regenboog al heel mijn leven dus vandaar haha

    augustus 23, 2010 om 8:01 pm

  24. Ik ben blij dat je van alle liefde kan genieten Els en als we lachen lachen we samen en als we huilen doen we dat ook samen

    Heel veel sterkte morgen xxxxx

    augustus 23, 2010 om 8:13 pm

  25. Els

    hihi lieve Dirk ja lachen doen we bijna altijd samen dat kan niet anders, we lijken daarin erg veel op elkaar.
    Maar huilen mmhhh ik huil ( nog) eerder vreugde traantjes dan jij.
    En jij huild (nog) iets eerder dan ik van verdriet. maar wie weet mag ik jouw daarin steunen dat dat ook gelijk word.
    Zou erg fijn zijn.
    Lieve gr Els

    augustus 23, 2010 om 8:43 pm

  26. Ja ik weet dat jij met veel vreugde tranen huilen kan
    En huilen van verdriet hoord er soms ook bij . jij steunt me nu al Els terwijl ik jouw wil steunen
    Gelukkig weet ik dat je een vechter bent en altijd voor een ander hebt klaar gestaan
    en mocht de dag ooit komen zal ik ook altijd met vreugde en liefdetranen aan je terug denken
    maar voorlopig ben je er nog en wat er ook gebeurd WE BLIJVEN LACHEN

    augustus 23, 2010 om 9:15 pm

  27. Els

    mmhh de verdrietige tranen zijn gelukkig bij mij een zeldzaamheid geworden in de loop van mijn leven.
    En ben daar dus ook erg dankbaar voor.

    En ja wij samen als we samen zijn blijven we lachen.

    augustus 23, 2010 om 11:29 pm

Reacties afgesloten

