Just another WordPress.com site

VOOR ALS ZOUT EN ANDERE SMAAKMAKERS SCHAARS WORDEN

Waarschuwing: niet lezen voor overgevoelige of snel misselijke mensen. Nadat bezoekers verleden week zo heerlijk over smakelijke culinaire hoogstandjes hebben zitten discussieren, nu iets geheel anders.

Achter deze smakelijke kaft zit een kookboek, waarbij de recepten je wel even doen slikken. Controversieel ook. Koken met semen, oftewel menselijk sperma. Misschien denkt u dat dit een wansmakelijke grap met een misselijkmakende ondertoon is, maar het bestaat. Bewijs daarvan is het kookboek ‘Natural Harvest’ (natuurlijke oogst) van Paul Photenhauwer, een Amerikaanse verpleger. Biologische producten scoren de laatste jaren steeds beter en koken met verse streekproducten – en nu dus ook met een vers huisproduct – blijkt nog in de letterlijke smaak te vallen ook: het boek is al aan zijn tweede druk toe. Volgens Photenhauwer is het mannelijke sperma een complexe, doch hoogst dynamische smaakmaker.

Lees verder op grenswetenschap

Tja, wat zal ik ervan zeggen. Gewoon zout en kruiden is ook goed, hoor.

Mocht u het boek willen aanschaffen en eruit willen kokerellen, pas dan wel op… de gerechten kunnen u dik maken.

Orin

9 Reacties

  1. An

    Nu durf ik niet meer bij jou te komen eten.

    september 6, 2010 om 9:07 pm

  2. delphi

    Nou, wees maar niet bang hoor, alles wat uit het lichaam komt, komt niet in het eten terecht. Ik draag zelfs een haarkapje bij het bereiden van het eten.

    Groetjes,

    Delphi

    september 6, 2010 om 10:22 pm

  3. Regenboog

    @Orin, jij schrijft…………..pas dan wel op, de gerechten kunnen u wel dik maken………..

    Sommige ingrediënten ook.
    Schenk deze maar uit op electrische kookplaat, dan loopt het tenminste met een sisser af.

    september 6, 2010 om 10:43 pm

  4. delphi

    Ha, we hebben geen electrische kookplaat… en ik ben degene die kokkerelt meestal. Bij mij komt dat ingredient er NIET IN!

    En Orin, met z’n stukjes, die ligt allang op een oor.

    Liefs,
    Delphi

    september 6, 2010 om 10:59 pm

  5. Regenboog

    Heel vroeger dachten sommige dames er ook zo over.
    Gebruikten een spiraaltje.
    Arme Regenboog, er een wokkel aan overgehouden……!

    september 6, 2010 om 11:18 pm

  6. delphi

    Hihi, ja, ga heen en vermenigvuldig u, dat is ook al zo wat, er zijn er volgens sommige wereld(verkloteraars) verbeteraars al 5,9 miljard teveel.

    Gelukkig vermenigvuldigt zich niets met deze recepten, of Jezus moet zijn kracht erover leggen,dan wordt het een feestmaal voor de armen.

    Ik wacht overigens nog elders op een serieus antwoord van je.

    Liefs, Delphi.

    september 6, 2010 om 11:31 pm

  7. Regenboog

    Verwacht jij nog een antwoord? Ik weet van geen vraag. Ik zie geen vraag op jouw blogs of die van An?

    september 7, 2010 om 12:03 am

  8. delphi

    Ja, dat stond … ik moet het nog nakijken. Ja, bij zoveel reacties kan ik het ook niet bijbenen.

    Liefs, Delphi.

    Ik zoek het even op, morgen kom ik erop terug.

    september 7, 2010 om 12:13 am

  9. delphi

    Kan het niet vinden 😦

    Iets met religie ook. Misschien had ik die vraag destijds ook alleen in mijn gedachten en hoe het exact was weet ik ook niet meer…

    Ach, ik weet het ook allemaal niet meer met al die inkomende energieen. 🙂

    september 8, 2010 om 11:28 am

Reacties afgesloten

