Just another WordPress.com site

SPRAY JE KLEDING ZELF!

Ze hebben weer wat nieuws verzonnen. Spray die je op je lichaam kunt spuiten en zo een kledingstuk vormt. Je kunt zowel dunne kleding als dikke kleding maken. Nadien kun je het uittrekken en het kan worden gewassen. Naaien of breien is overbodig en het kledingstuk is binnen enkele minuten klaar.

Lees hier

Ideaal toch? Toch zou ik er nog even over na moeten denken of ik het zou gebruiken. Hoe zit het nu als je onverhoopt allergisch bent voor bepaalde stoffen of zou je eerst, net als bepaalde cosmeticaproducten eerst een stukje van je huid moeten bespuiten?

Dan komt het volgende probleem. Deze spuitkleding zit nogal strak. Het laat dus alle vormen zien. Voor mij op zich geen probleem, want mijn vormen zijn niet afschrikwekkend. Het kan natuurlijk een lekker strak pak opleveren. Maar misschien schrik je je wel rot als je jezelf na de spuitbeurt in de spiegel ziet. Ojee, dat buikje, die bovenbenen, gauw op dieet.

Jammer vind ik het ook dat er geen motief in zit. Plooien kun je de stof niet. Geen pofmouwtjes, geen ritsen of knoopjes of rijgveters. Geen kantjes, lintjes of fluweel. Dus een beetje saai. 

Voordeel: de kleding is altijd op maat en dat kan voor de mensen met een wat grotere maat ook een uitkomst zijn.

Delphi

4 Reacties

  1. Regenboog

    Delphi, zo herken ik je weer………..Maar rook jij nog steeds?

    september 19, 2010 om 1:38 pm

  2. delphi

    Ik heb pas makreel gerookt? Hoezo?

    En ik weeg 60 kilo en ben 1.65 lang!

    Dit hier boven is mijn zusje.

    Delphi

    september 19, 2010 om 3:57 pm

  3. Regenboog

    Ik ben echt een familie-mens, dan gooi de zussen, broers, zwagers etc. wel eens door elkaar. Dat heeft niets met dementie of alzheimer te maken. Mar jullie zijn ook allemaal zo knap. Volgens mij is dat de reden dat ik nooit een kans maak bij een dansavondje of zo. Ik ben echt een mannelijk (dat wel) muurbloempje.

    september 19, 2010 om 4:44 pm

  4. delphi

    @Regenboog… ik ben knap, ja… ik zie er zowiezo al tien jaar jonger uit dan ik ben. Mijn zusje is ook knap, maar ze moet wel afvallen eigenlijk. Niet dat het lelijk staat, zo kijken wij niet naar mensen, maar het is niet zo goed voor de gezondheid. Ze heeft ook moeite met bewegen en dat is jammer.

    Dus als je nog goede afslanktips hebt, graag.

    Misschien wil ze met je dansen, als ze afgevallen is, heeft ze weer wat energie.

    En anders zul je, je hebt toch wel een auto met een driepersoonsbank achterin?, naar een snoezelavondje met haar moeten.

    delphi

    september 19, 2010 om 5:16 pm

Reacties afgesloten

