Just another WordPress.com site

WOLF MANUS

Een onderwerp dat veel in de belangstelling staat momenteel en afgelopen week op de televisie is geweest is de gang van zaken rondom paragnost Wolf Manus. Een hele vreemde zaak. Wij schrijven hier verder niets over, omdat er al een serie uitstekende artikelen over deze paragnost staat op de site van Ko van Dijk. Deze link is het meest recente artikel.  

Wel hebben we het filmpje overgenomen, waarin Wolf Manus zelf spreekt. Zie hieronder.

Update 28 september: Uitspraak rechtbank over Wolf Manus. Lees hier verder.

3 Reacties

  1. Regenboog

    Het is en blijft een vreemde zaak. Niet alleen “KovanDijkVertelt” schenkt aandacht aan dit vreemde gebeuren, Maar ook de afgelopen week gezien met hetzelfde filmpje op NOVA. Ja hoor omlijst met leden van het vorstenhuis. IK de grote tegenstander van complottheorieën. Als ik lees en hoor over madame Croes, een verdachte vastgoedhandelaar, een prinses met ene Stop met Zuijpenwijn die hem o.a. zouden hebben geconsulteerd? Dan gaat er toch van alles door me heen.

    Misschien heeft hij zich republikeins uitgelaten naar aanleiding van de stand van de sterren. Wellicht heeft hij de ondergang van een onroerend imperium voorspeld. Dan zou hij een gevaar voor Staatsveiligheid kunnen betekenen en voor de economie. Om die reden moest hij opgeborgen worden. Gelukkig heeft hij nog vrienden. Maar het mocht niet baten. 16 Politie-agenten hebben invallen gedaan om een bejaarde man “veilig te stellen” heb ik uit de pers vernomen. Dat kan alleen als hij een gevaar voor zichzelf is, een gevaar voor een ander of voor de Staat. Denk hierbij wel aan levensbedreigend gevaar. Anders mag men iemand nog niet eens opsluiten. Medische redenen? Ja dat is geheim. Wordt dat het kapstokartikel wat mij te wachten staat bij het ouder worden en mij achter de broek gaat zitten om een paar rot centjes of omdat ik teveel weet………….!.

    Gezien mijn jeugdige leeftijd zal dat nog heel lang gaan duren en dan gaat het merendeel van mijn centjes naar een goed doel waarvan de stichtingsdirecteur minder verdient dan het mininmum loon. Zo die zit!!

    Hoeveel alcoholisten lopen er niet rond, die hun vrouwen bedreigen, hun kinderen bedreigen, een gevaar voor de samenleving vormen door achter het stuur te gaan zitten. Deze lieden kunnen alleen VRIJWILLIG geholpen worden. Hoge uitzonderingen daargelaten als de burger-“vader” meewerkt.

    Geachte heer Wolf Manus jij gooit niet met een waxinelichtje, jij schreeuwt niet op een 4-mei herdenking, jij rijdt niet met een auto naar Apeldoorn om een aanslag te plegen op het vorstenhuis. Toch zit je gevangen! Meer dan duimen voor je kan ik niet.

    september 23, 2010 om 6:52 pm

  2. delphi

    Tja, voorspellenis geen issue, dat doen er zoveel en soms is het raak, maar als hij een echte is kan hij wel veel hebben gezien wat niet door de beugel kan…

    Delphi

    september 23, 2010 om 11:22 pm

  3. Regenboog

    @Delphi. Dat is zeer wel mogelijk. Maar daar blijf ik buiten omdat zijn “voorspellingen” een privé aangelegenheid zijn voor zijn cliënten. IK ben blij dat JIJ niet bij hem geweest ben op consult. Hij had je alles verteld over MIJ. Dan was je respect voor deze zielige jongen naar de BLIKSEM geweest.

    Waarom schrijf ik dit. Het plenst van de regen. Donderslagen na bliksem. IK ben niet bang maar er wordt wel aan m’n deur gebeld. Daarom moet ik stoppen om de angstige en bibberende dametjes uit onze laan op te vangen.
    Tjuus lieve Team.

    september 23, 2010 om 11:47 pm

Reacties afgesloten

