Just another WordPress.com site

NADENKERTJE VAN DE WEEK

Van Delphi dit keer

9 Reacties

  1. An

    Dat is een waarheid.:-)

    september 27, 2010 om 7:51 pm

  2. Regenboog

    Daar kan ik nog alle kanten mee op……….pfffffffff

    september 27, 2010 om 9:41 pm

  3. Els

    haha nee hoor regenboog …………….als je goed naar je hard ( gevoel) luisterd weet je wat waar of niet waar is.
    Je hoofd houd je iedere dag meerdere malen voor het lapje……………..je moet alleen leren luisteren wanneer je iets hoort waar het van af komt. van je hart of je hoofd…………….

    september 28, 2010 om 1:16 am

  4. Regenboog

    Els, soms wil ik het niet eens weten:-)

    september 28, 2010 om 1:57 pm

  5. Els

    mmhhh soms niet zo slim dan houd je hoofd je hart voor de gek en ga je je neusje stoten……………

    september 29, 2010 om 1:29 am

  6. Regenboog

    Els, jij bent er toch om mij daarvoor te behoeden, juist omdat ik niet zo slim ben.
    Ik reken op je hoor………..:-)

    september 29, 2010 om 11:26 am

  7. Els

    mmmhhh regenboog laat mijn gevoel (hartje) nu zeggen dat jij daar mij NIET voor nodig hebt.
    Omdat jij daar zelf slim genoeg voor bent………..

    september 29, 2010 om 3:11 pm

  8. Regenboog

    Als iedereen er zo over denkt blijf ik hulpbehoevend………….ja toch?

    september 29, 2010 om 6:58 pm

  9. Els

    ZODRA je echt hulpbehoevend zijn wij er………………

    september 29, 2010 om 8:12 pm

Reacties afgesloten

