Just another WordPress.com site

OOK ONDER DE LOEP IN DE BAN VAN POEP

Column: Delphi

Jullie zullen het niet willen geloven, maar het is echt zo vandaag. Ik, Delphi, ging vandaag op stap naar een rommelmarkt en trapte in de poep. Shit, vind ik altijd zo vies. En omdat er dus geen plassen te vinden waren, het is immers al een tijdje schitterend herfstweer, werd het schrapen aan de stoep en thuis gekomen snel schoonmaken.

Ga ik naar het toilet en ik word rood, van boosheid. Shit, wie heeft er remsporen achtergelaten? Orin? ‘Ík weet van niets!’ Lysander dan: ‘Nee hoor …’

Grrrr…. het derde poepgeval dat ik meemaakte vandaag betrof het schoonmaken van de tuinstoelen. Eventjes in het zonnetje zitten… euh shit … dikke strepen vogelpoep moeten verwijderen.

Zo, is het wel weer genoeg voor vandaag … had ik gedacht.

Lees ik dit:

Poepweek Safaripark trekt duizenden geïnteresseerden

HILVARENBEEK – De Poepweek in Beekse Bergen lijkt een groot succes te worden. Het safaripark in Hilvarenbeek trok de eerste twee dagen van de themaweek ruim tienduizend bezoekers.

lees hier meer

Hele volksstammen die hier voor de lol poep komen ruiken en zelfs een emmer stront kopen…

Ik ben dus met mijn poepervaringen vandaag maar een aansteller… shit!

Dus als toetje vandaag maar gemaakt: hemelse modder, dat lijkt op … juist!

UPDATE 18 OKTOBER 2010: zoals de oplettende lezer zag, was hier eerst een afbeelding van hoop (geloof en liefde komen later weer eens aan de orde op dit blog), maar ik kreeg veel mails van bezoekers, die net zaten te eten terwijl ze dit lazen, of ze vonden het aanstootgevend, sommige roken zelfs een onplezante geur als ze de site openden.

En dan die opmerking van onze trouwe lezer Regenboog hieronder… tja …

Welnu, in overleg met het model van de gewraakte foto, Drolle Mina, hebben we besloten de foto te censureren.

Zoals deze; een verbodsbord (in Drolle Mina’s visie, verboden in te trappen!)

Of deze: alle aanstootgevende delen weggehaald en onherkenbaar gemaakt, zoals op covers van jeweetwelblaadjes.

Vertrouwende dat dit zo beter is.

Delphi

copyrights: team Ordely

3 Reacties

  1. Regenboog

    Geacht Team Ordely, is nu heus al jullie HOOP vervlogen?

    oktober 17, 2010 om 10:26 pm

  2. delphi

    Nee hoor, dat is pas als er een hoopje verdroogt en met de wind wordt meegevoerd….

    Toch, is het natuurlijke mest en beter dan kunstmest, al zal ik mijn gewassen gewoon in aarde zetten.

    Tja … en over rozen gesproken. Toen mijn buurman hier pas kwam wonen kreeg ik een roosje van hem, omdat ie me zo lief vond, denk ik. Ik zette hem dus in het piepkleine stukje voortuin in de aarde en zowaar, hier een knopje, daar een knopje, maar het is in deze wijk niet besteedt, want onverlaten knakten de kwetsbare bloemetjes …

    Helaas! Misschien is die mest dan niet zo’n gek idee, lopen ze er met een grote boog omheen.

    Delphi

    oktober 17, 2010 om 10:34 pm

  3. Regenboog

    Nou de foto is niet erg romantisch, nu voel ik me als een geknakte roos.

    oktober 17, 2010 om 11:22 pm

Reacties afgesloten

