Just another WordPress.com site

MAN GOOIT 11 (!) RUITEN PALEIS NOORDEINDE IN!

DEN HAAG – Een 21-jarige man uit Zeist heeft in de nacht van zaterdag op zondag elf ruiten van Paleis Noordeinde in Den Haag ingegooid.

 

lees hier verder

Hmmm… de meeste mensen denken: of hij was moe na de 11e keer, vond het wel genoeg, of werd betrapt.

Welnu, wij denken er het mijne van. Na het lezen van zoveel maatschappij-kritische sites, waarin nu al gespeculeerd wordt over de datum van 9-11, dat net als de datum 11-9 (u weet wel, de aanslag op de WTC-torens) een false-flag moet worden en de reden daartoe, ben ik erg nieuwsgierig naar de motieven. Wat is er met die getallen dan? Nou, u weet wel, de illuminatie, vrijmetselaars, kabbalisten enzo, werken met getallen en bewerken dingen op data met die getallen en niet onbelangrijk, de bilderberg is een van hen … en de koningin is lid van de Bilderberg.

Dus 11 x een ruit ingooien bij het werkpaleis van de koningin riekt naar een daad van verzet tegen onbewezen factoren.

Of zou het een false flag zijn om voor toekomstige afvloeiende ambtenaren bij de belastingdienst baantjes in de kloninklijke beveiliging te creëren?

Wie zal het zeggen, alles is mogelijk in complotland. Wij voorzien een nieuwe trend in de toekomst, als men is uitgekeken op Disneyland enzo … Complotland .. of denken we nu te complotachtig?

Team Ordely  

 

4 Reacties

  1. Regenboog

    11 Ruiten? Waar was de bewaking dan? Dat is pas een goeie vraag!

    We moeten er echt geen complot achter zoeken. De huidige 21-ers die ’s nachts stenen lopen te gooien weten niet eens wat een complot is.

    november 7, 2010 om 11:49 pm

  2. Miranda

    Hmmmmm, het kan dan wel lekker liggen bij de jeugd dit ruitjetik, maar 11 is wel het belangrijkste iLLuminatiegetal. En jawel hoor, ik ben ernstig van de complotten, maar niet overal en altijd. Maar meestal wel. (rustig, rustig, ik heb m’n eerste kop koffie nog niet gehad.)

    november 8, 2010 om 11:12 am

  3. Regenboog

    Ik wist het, ik wist het, ik wist het dat je zou reageren. Maar zo! Door dit te schrijven Miranda wordt ik een tijdbom die David I. de nek wel kan omdraaien………haha!
    Jij leest complottheorieën als romannetjes en daar blijft iets van hangen in je brein, TE VEEL.
    Neem dat maar van deze teckel Regenboog aan hihi.

    november 8, 2010 om 1:53 pm

  4. Miranda

    Maar brave Regenboog, jij denkt toch niet dat ik alles van Icke heb?????? Dat zou wel heel beperkt zijn. Vergeet niet, dat ik 25 jaar onderzoeksjournalist ben geweest en mijn “wijsheid” dus niet uit boeken of blaadjes heb. Puur het resultaat van veldonderzoek van over de hele wereld. Je zou eens moeten weten hoe vaak ik net niet in een buitenlands gevang ben beland door m’n gesnuffel. En dit is dus eens een keertje wel serieus.

    november 9, 2010 om 3:40 pm

Reacties afgesloten

