Just another WordPress.com site

REL OM PENIS VOOR PALEIS BERLUSCONI

In Italië is een rel ontstaan om een penis die premier Silvio Berlusconi heeft laten aanzetten bij een antiek marmeren beeld van de god Mars, dat staat in zijn werkpaleis Palazzo Chigi in hartje Rome.

De oppositie spreekt schande van de kosten van de ‘cosmetische chirurgie’ in een tijd dat op cultuur bezuinigd moet worden.

Naast het geslachtsdeel en één ontbrekende hand van de Romeinse god van de oorlog liet Berlusconi ook twee handen aanzetten bij een beeld van Venus, de godin van de liefde. Dit kostte in totaal 70.000 euro.

Niet alleen heeft de restauratie een stroom van kritiek opgeleverd, ook dikke kans dat Venus aan penisnijd gaat lijden, zij kreeg slechts een paar nieuwe handen of is het de achterliggende gedachte dat …..  

ORIN

lees hier verder

4 Reacties

  1. Regenboog

    Als ik soms de berichtgeving over de figuur Berlusconi en zijn daden lees in de pers kan ik een gevoel van walging niet onderdrukken. Geld maakt kennelijk macht en met datzelfde geld denkt hij zich alles te kunnen veroorloven. Het laatste beetje beschaving is bij hem verloren gegaan. Slachtoffers van de aardbeving in april 2009 werd veel opbouw beloofd. Een internatinaal gezelschap werd door hem persoonlijk als ramptoeristen rondgeleid. Sexfeestjes resten hem nog. Vermoedelijk zijn laatste naschokken.

    november 21, 2010 om 5:12 pm

  2. Miranda

    @regenboog, een mens trekt aan wat ie zelf is, oftewel repareert wat ie zelf is……….een lul.
    Meer woorden wil ik aan deze despoot niet vuilmaken.

    Maar een land krijgt wat het verdient. Alhoewel ik altijd molto felice ben in Italië kan ik niet anders dan al jaren constateren dat het grootste gedeelte van het land wegloopt met deze man. Net als nog steeds en destijds met Musolini.
    Vraag me niet waarom, maar het is een feit.

    november 21, 2010 om 7:54 pm

  3. Regenboog

    @Miranda, je hebt gelijk. Enige aarzeling om te reageren was bij mij al!
    Je gebruikt vulgaire woorden. Toch heb ik daar begrip voor. Vooral door jouw werk in het verleden.

    Deze dag is toch al een sombere voor mij. Ik ben gebeld door niet de minste in de samenleving. Een beleggingsfonds waaraan ik aan de start heb gestaan is voor circa 1/3 deel naar de bliksem. Wat denk je? Ik ben gebeld natuurlijk.
    De pers is kennelijk niet op de hoogte. Ik twijfel om het in het in in de publiciteit te brengen. Alhoewel het op internet staat: “Finles Collectief Beheer Fonds.”

    Belegd in hedgefunds, funds of funds, nou, nou.

    november 22, 2010 om 2:11 am

  4. Regenboog

    @Miranda, wat een combinatie: een kwade Miranda op Berlusconi en een depri Regenboog over een beleggingsfonds…haha, 35% van het belegde spaargeld kan niet worden opgenomen. Dit deel is o.a. belegd in onderhandse leningen en vastgoed. Nou mooi niet te verkopen dus en derhalve niet liquide te maken.

    De cliënten moeten dus gewoon wachten tot b.v. de vastgoedmarkt is genormaliseerd. Nou, hoe lang dat gaat duren…?

    november 22, 2010 om 4:06 pm

Reacties afgesloten

