Just another WordPress.com site

HAARP

haarp-is-uiterst-gevaarlijk-militair-wapen

6 Reacties

  1. Regenboog

    Nou komen we weer op een heikel onderwerp dat Haarp NIET de bedoeling heeft om wetenschappelijk onderzoek te te doen maar uitsluitend vernietigend werk moet verrichten. Het houdt niet op met deze complottheorien. Zolang het GISSEN is naar de werkelijke bedoelingen doe ik niet mee. Duidelijk is te zien dat het om een groot aantal antennes gaat, in mijn optiek, voor wetenschappelijk onderzoek. Gelooft de lezer dat het om andere doeleinden gaat. OK. Maar geen bewijzen. Dus geen zeker weten. Ook Rusland heeft iets dergelijks.
    Chemtrails ook zo iets, natuurlijk scheiden vliegtuigen schadelijke stoffen uit, net als uw en mijn auto. Alleen in grotere hoeveelheden en bedenk daarbij dat dit ook naar beneden dwarrelt. U en ik ademen dat in. Toch stappen we vandaag in de auto en morgen in het vliegtuig. Maar kom niet met het verhaal dat het bewust wordt gedaan om de mensheid voor een groot deel te vernietigen. Het heeft het wel als gevolg maar niet als opzet. Doe anders de auto weg en vlieg nooit meer.

    Zoek het maar dichter bij huis. Bedonderd worden we b.v. op lokaal niveau. Brand in Moerdijk, niks aan de hand werd er tig malen meegedeeld. Met de meest mooie verhalen verhalen over de verdunning van de schadelijke stoffen in de rookwolken die door de hitte heel hoog in de lucht zou blijven hangen. Zeker om paniek bij de bevolking te voorkomen!!!Hooguit enkele gewassen en kinderspeeltuig…..Nu blijkt er ineens kankerverwekkende stoffen in het slootwater te zitten om het rampgebied heen. veroorzaakt door het bluswater. Daar zou ik me zorgen over maken. En alles wat z.g. verdund is in de hoge lucht zit nu door de regen in de grond. De gevolgen zullen zelfs nog na mijn dood merkbaar blijven helaas.

    Laten we maar eens nadenken hoe we dit kunnen voorkomen. Nee, voorkomen met energie uit windmolens (die niet zoveel opleveren trouwens) willen we wel! Als het maar uit de buurt blijft uit ons eigen straatje, woonwijk of ons uitzicht maar niet wordt verstoord. Bij de buren mag wel maar niet bij ons……!!!!!!

    Was ik nog maar piepjong, dan ging ik in Urk wonen, lekker een pilsje drinken met mn rug tegen een windmolen aan….. ze schijnen daar nogal wat voorraad bier te hebben.

    januari 7, 2011 om 9:39 pm

  2. delphi

    Haarpsjoe ….

    Dat Haarp schijnt nogal veel te kunnen….

    En de EU schijnt nu wel alert te zijn op Haarp.

    In december waren op 1 datum wereldwijd magnitude-bewegingen, ook kon men zien dat Haarp actief was…

    Wetenschappelijke vernietiging of bewuste vernietiging; de mensen weten totaal niet meer waarmee ze bezig zijn.

    Met de aarde moet je niet spotten, rotzooien of spelen.

    Inderdaad, is de brand in Moerdijk ook daar een voorbeeld van.

    januari 7, 2011 om 9:53 pm

  3. Els

    mmhhh toch als ik dit lees, weten ze wel wat het doet of kan doen.

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+REPORT+A4-1999-0005+0+DOC+XML+V0//NL

    januari 8, 2011 om 4:37 pm

  4. Laatste reactie, overgenomen van Onder de Loep, van MIRANDA

    Miranda zegt:
    9 januari 2011 17:01 om 17:01 (bewerken)
    Dat HAARP iets anders zou doen dan iets wetenschappelijks en vooral ook de mensheid dienen is ook niet bewezen. Maar het bestaat al lang genoeg om er van zowel wetenschappelijk als complottheoretische kant onderzoek naar te hebben gedaan. Dat het meer is dan goed bedoelde rotzooi daar zijn wel degelijk aan zekerheid grenzende bewijzen voor. Ooit heb ik er pagina’s vol van gezien maar weggegooid toen ik stopte met miujn vak en eigenlijk m’n buik vol had van deze rotzooi. Je zou verbaasd zijn als je het had kunnen lezen. Maar ik heb het achter me gelaten zoals gezegd en heb er zo mijn eigen ideeën over. Net als de chemtrails, ook daarvan heb ik labuitslagen gezien. Om je rot te schrikken.
    Het verschil tussen uitstoot van gewone verkeersvliegtuigen en die van de sproeiers is enorm. Er worden totaal andere stoffen in aangetroffen.

    Misschien lees je dit soort zaken niet wanneer je de krant en het internet bekijkt. Mijn bronnen kwamen dan ook ergens anders vandaan.

    januari 9, 2011 om 8:25 pm

  5. Regenboog

    @Miranda
    Deze reactie van jou had ik nog niet gelezen. Kennelijk door de administratieve verwarring die plaats gevonden heeft.

    Maar jouw reactie heeft mijn “stellige” ontkenning ingegeven door ongeloof, aan het twijfelen gebracht.

    januari 12, 2011 om 9:46 am

  6. miranda

    Weet je Regenboog, de tijd dat ik bijna mijn leven op het spel zette om anderen te vertellen wat er werkelijk speelde ligt achter me. Ook dat ik in een ver land daardoor tot 2x toe bijna in het gevang belandde, prima. Internet bestond nog niet en ik voeldde een soort evangelische drang om achter “de waarheid” te komen.
    Inmiddels hebben we internet en zijn we “ietsje” wijzer. De drang om te evaneliseren heb ik niet meer en ook niet om me uit te laten lachen door mensen die…..vul maar in. En daar bedoel ik jou niet mee natuurlijk.
    Er zijn zoveel redenen waarom men de kop in het zand steekt en wie ben ik om ze te overtuigen?
    Ik zeg nu slechts, dat de waarheid 100x belachelijker, wreder, onvoorstelbaarder en ongeloofwaardiger is dan iemand ooit kan bedenken. En sprookjes bestaan niet.

    januari 13, 2011 om 3:24 pm

Reacties afgesloten

