Just another WordPress.com site

COLUMN: OUD EN NIEUW

Column: Delphi

Heel lang geleden werkte ik als activiteitenbegeleidster in een bejaardentehuis. Ik draaide gezellig muziek voor de mensen en vroeg waar ze van hielden. Pavarotti, daar waren ze dol op. Helaas lag er niet zoveel materiaal van deze zanger. Ik kon me herinneren dat wij thuis wel iets hadden liggen en beloofde dat mee te nemen.

Dat klopt, in de muziekverzameling van Orin bevindt zich heel veel… zo kwam ik dus Pavarotti tegen, samen met de Passengers, bestaande uit U2, The Edge en Brian Eno.

Dus die CD nam ik mee voor de mensen … en ze vonden het heel mooi.

Oud en nieuw; goed te combineren, als we maar luisteren.

 

Reacties afgesloten

