Just another WordPress.com site

OSAMA BIN LADEN ECHT DOOD?

Wat vandaag wereldnieuws was, daar wordt door ons nu pas aandacht aan besteedt.

Goh, eindelijk is die Bin Laden dan finito. Niet opgepakt, maar bewust gedood, door zijn hoofd geschoten. Dodelijk gewond door een hoofdwond. En hij zal dan ook niet opstaan uit de dood, dus de Christenen hoeven nog niet te vrezen.

Zijn lichaam is in Amerika, is reeds aan DNA-testen onderworpen en het is hem echt!

Obama heeft uitleg gegeven over de strategie om Bin Laden uit te schakelen en dat is natuurlijk vette electorale winst! Wat zeggen we? Obama is een held, de held van de wereld, de redder, de bevrijder van het juk der mensheid ….. 

Obama wilde bewijs dood Bin Laden

…Goddelijk is hij, een wonder!!! en dat terwijl hij van de week nog zijn geboortecertificaat liet zien (zo VALS als het zingen van een gecastreerde grasparkiet, volgens tegenstanders) en beweerde geen hoorntjes te hebben. Nee, dit mondiale doelpunt zal de in populariteit tanende president niet plotsklaps tot leider van de Wereld te maken en de nobelprijs voor de vrede heeft hij al.

Overigens zindert het van de geruchten op internet over Bin Laden. Zo wordt er beweerd dat de echte Bin Laden geruime tijd terug een facelift heeft ondergaan en vandaag nog gespot is.

Komt ons bekend voor, maar we kunnen het zo gauw niet thuisbrengen.

In ieder geval kunnen we de aankomende weken weer smullen van allerlei complotverhalen. 9/11 was immers een inside-job, de familie Bush was goed bevriend met de Bin Ladens, maar dat is alweer oud ‘nieuws’. De dood van Osama Bin Laden levert al snel weer nieuwe vermoedens op.

Hier gaan we geen aandacht aan besteden, tenzij een theorie zo bijzonder, opvallend, lachwekkend of juist geloofwaardig is.

Dat er zoveel tegenstand is, doet ons denken aan wat geschiedkundige en geopolitieke patronen. Wat voor de ene groep een bevrijding kan zijn, is voor een andere groep een dictatuur en de ene dictatuur wordt vervangen door de andere.

11 Reacties

  1. miranda

    Ja, wat moet je hier nou van denken? Toen ik gistermorgen om kwart voor 7 het nieuws aanzette, ging de knop 2 minuten later alweer om.
    Aan m’n nooit niet dacht ik. Weer zo’n verkiezingsstunt. Kan ie Trump mooi aftroeven. Die theorie hoorde ik later ook terugkomen.

    Nou weet ik wel dat “ze” elkaar onderling met het grootste gemak afmaken, maar de familie Bin Laden is dermate grote vriendjes met Bush en Obama dat ik het in dit geval niet geloof.

    Er zijn gewoon teveel voordelen van de “dood” van deze man op dit moment, dus ik twijfel er niet aan dat hij nog leeft. Hij ligt in ieder geval niet in zee. Hoe verzin je het……

    mei 3, 2011 om 7:38 am

  2. Regenboog

    Zelfs Regenboog heeft zn twijfels, JA ECHT!
    10 Jaar achter iemand aanzitten en hem dan in zee dumpen? Met als excuus geen bedevaartplaats te willen? Dat is te zot voor woorden. Daar klopt geen malle moer van!

    Vragen uiteraard te over bij mij. Is er wel ECHT gezocht destijds door Bush jr? De ene dienst is de andere waard toch? Die “familie Bin Laden” had een bewezen stevige en hechte band met Bush jr. Dus, even nadenken ……

    mei 3, 2011 om 1:36 pm

  3. miranda

    Wie had dat ooit verwacht: zijn Regenboog en ik het zowaar eens qua samenzweringstherorie. Alhoewel, die heb je hier toch niet eens nodig. Als je echt geloofd dat dit geen 123 in elkaargedraaid scenario is dan weet ik het ook niet meer.
    Net wat je zegt: 10 jaar lang kunnen ze hem zgn niet vinden en ineens, voila, dood.
    Boze tongen beweren dat ie al heel lang dood is. Hoe dan ook, het zaakje stinkt.

    Ik denk echt dat ze kijken hoever ze kunnen gaan in de dommigheid van de mens. In zee gooien? En Sadam Hoessein dan? Ligt die er naast of kunnen ze zijn graf wel geheimhouden? En hoe zit het toch met Sharon van Israel? Ook al dood of nog steeds in coma?

    Laten we maar gauw de zon weer ingaan, of bestaat die ook niet? Nee, dat is geloof ik de maan…….

    mei 3, 2011 om 2:05 pm

  4. Regenboog

    @Miranda.
    Ooit zal de waarheid wel eens boven tafel komen, maar ik vrees dat ik dan reeds in comatueuze toestand ben of naar de haaien.
    Samen met jou ……. en Arie 🙂

    mei 3, 2011 om 4:19 pm

  5. miranda

    Dus ook voor ons een zeemansgraf? Lijkt me net iets aangenamer dan een comateuze toestand. Maar we spreken gewoon nog maar even niets af dan.

    mei 3, 2011 om 6:11 pm

  6. Hoe dan ook, de diverse complottheorieen die we her en der tegen komen, gaat ons voorstellingsvermogen te boven.
    Zo zitten Obama en Osama nu zwaar te bomen hoe ze ons Westerse vrouwen in een niqaab kunnen hijsen.
    En een ander heeft het over ene beest uit zee, met een dodelijke hoofdwond, vandaar het zeemansgraf.

    In elk geval is Obama niet van plan foto’s vrij te geven van een dode Osama… wat geen wonder is, omdat hij al zo vergaan is, na zijn dood krap een decennium geleden.

    Wij verwachten wel een hoop commotie uit de groep van aanhang van Osama… was het een goede zet of niet? Bestrijdt je hiermee het terrorisme of juist niet? We zullen het zien.

    mei 4, 2011 om 8:47 pm

  7. miranda

    Soms ben ik zó blij dat ik niet twitter, facebook en hoe het allemaal maar mag heten en dat ik gewoon heerlijk in de tuin zit. Bakkie pleur met koek naast me en de vogels hoor fluiten. Dat kan zo aangenaam zijn in deze roerige dagen.
    T.v. uit en genieten maar. Er komt weer een warm weekend aan en wat Osama, Obama en co uitvreten; het zal me op zo’n zalige dag eerlijk gezegd worst wezen. O, die moet ik ook bij de hand houden.
    Voor nu wens ik iedereen alvast weer een heerlijk weekend met het verstand op nul en bruin onder de zon.

    mei 5, 2011 om 7:38 am

  8. paranormaalblog

    Ja, lekker he Miranda, tussen het klussen en nog wat andere prive-dingen door proberen wij ook zon en natuur mee te pikken. Het is leuk om te zien hoe hard alles in onze tuin groeit en bloeit. Het gaat werkelijk hard nu. En er komt regen aan, maar dat is natuurlijk ook hard nodig, want voedsel is ook belangrijk.
    Onze tuin is helaas noet groot genoeg om ook voedsel te verbouwen. We hebben twee padden in onze tuin ontdekt, die de slakken consumeren en dat is weer gunstig.

    mei 7, 2011 om 10:21 pm

  9. Regenboog

    Is slakkenslijm niet goed voor de huid ……? Echt ergens gelezen hoor.

    mei 7, 2011 om 10:37 pm

  10. miranda

    Nou kom op dan met die regen!! Het is zeker hard nodig. Ik heb al hele rhodondendronstruiken geel zien worden en de bladeren liggen nu al op de grond. En da’s nie goe.
    Dan HAARP maar even een paar graadjes draaien.
    Maar wat mezelf betreft: heerlijk, heerlijk, ouderwets genieten, eten op een terrasje, teruggereden worden door dochterlief. En dan kom je natuurlijk in een file terecht met tássen vol bederfbaar eten en denken: kan mij het schelen, ze heeft airo in de auto.
    Zal wel weer slecht zijn voor het milieu, maar ik vind het geweldig.

    Jawel @Regenboog, men beweert idd dat slakkenslijm helpt. Ik heb er ernstig m’n twijfels bij. Ik heb eens een eigenaar van een Franse slakkenfarm op tv horen zeggen dat hij dit “bijproduct” per oneluk ontdekte en dat het razendgoed loopt.
    Waarschijnlijk harder dan de slakken zelf, maar ik heb er mijn bedenkingen bij.

    mei 8, 2011 om 7:31 am

  11. Komt nog een artikel over slakkenslijm op ons parablog. In de loop van volgende week denk ik.

    mei 8, 2011 om 8:48 pm

Reacties afgesloten

